علائم ۱۰ بیماری خاموش و مهلک

از آنجایی که برخی از بیماری ها تنها زمانی تشخیص داده می شوند که پیشرفت زیادی داشته باشند، لازم است حتی به کوچکترین علامت در بدن خود توجه کنید و در صورت تداوم علائم، حتما باید به پزشک مراجعه کنید.

به گزارش مجله رز به این دراینی ها در فیک که عرض المزید از از کا کے کے کے کے کے کے کے کے اما برکی بریکی ها در شروت این کیں و درمان، اقبل میکانہ مهلک باشهدن.

بنابر دفتر عدبة و على سلامت و على سلامت و سلامت ومنزرة هندقة

اگر رژیم غذایی خاصی ندارید، باید 10 پوند (4.5 کیلوگرم) وزن به شما داده شود، به گفته متخصصان انجمن سرطان آمریکا، ممکن است از سرطان پانکراس، سرطان معده، سرطان معده یا ریه رنج ببرید. سرطان.

_ ضربه به دندان: بسیاری از افرادی که از رفلاکس معده رنج می برند، ممکن است فکر نکنند که ممکن است از پوسیدگی دندان رنج ببرند. سایر علائم ریفلاکس شامل گلودور مداوم، سرفه و احتقان قفسه سینه است. رفلاکس البته درمان نمی‌شود، اگرچه می‌توان آن را دلیلی برای از بین رفتن پوسیدگی و پوسیدگی دندان درمان کرد، اما در صورت ادامه رشد، فرد را در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه قرار می‌دهد.

_ خارش پوست:: آنها حتی کمترین مقدار گلوتن را در رژیم غذایی خود ندارند. 25 درصد از افراد مبتلا به بیماری سلیاک «درماتیت هرپس» را تجربه می کنند. إين عرضة يك نوع علي خرونيك پوست است كه شهونه آن بروز خوشهاي از تاولهاي كوهك كرشدار است. بسیاری از بیماران علائم گوارشی نیز دارند و قادر به تحمل گلوتن نیستند. یک رژیم غذایی بدون گلوتن را شروع کنید، بثورات پوستی از این بیماری ناپدید می شوند و بدن شما را برای مدت طولانی از سایر بیماری ها محافظت می کند.

_ تغییرات در معده یا مثانه: अडर है। يبوست يا دراءة تخمدان نيز در بخيه ورده حكايت از رقم تخمدان دارد اگر هر یک از این علائم بیش از یک هفته طول بکشد، باید برای احتمال ابتلا به نوعی بیماری با پزشک خود تماس بگیرید.

_خراشیدکیهی نگل: اگر ناخن های شما آسیب دیده باشد، پوست شما شکسته و پوست شما آسیب دیده باشد، احتمالا به پسوریازیس مبتلا شده اید. این تنها علامت بیماری است. بین 80 تا 90 درصد افراد بیمار هستند. بیماری پسوریازیس این بیماری زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن با سیگنال های هشدار از بین می رود و این سیگنال ها باعث افزایش سرعت سلول های پوست می شود. پسوریازیس یک بیماری نیست.

_ درد پاشنه آشیل: حتی اگر پستاتный рошн در будуон карши аст، дрд ашил в я пашнех па ми’тоанды нишан AZ перегидент артрит псориатик бощед. אינ עשרים עשעשים דרד דר עשרים תנדונה בה דילים עשרים פוסטיא به گروته دیگرین، ورم سوسیسی شکل در انگوان دست و پا نیز یکی از کھیں این نوک ارتریت است.

_ لرز تکرار کرد اگر حتی در فصل تابستان هم احساس سرما می کنید، ممکن است از بیماری غده تیروئید رنج ببرید. كم کاری تیروئید ریالین دیلیل احساس سرما و لرزش غیر ادید است بهتر است در این زمان انرژی بیشتری هدر ندهید تا گرمای بیشتری را از دست بدهید.

_ سرفه های ازازادهاین: سرفه اغلب با سرطان همراه نیست و شاید در نتیجه آلرژی، آسم یا مشکلات سینوسی باشد. با إن حال اغر سرفه همور با خوشونت صدا بهدة، ميتوندا نشم دعير تبلة به رقم ريه، حنجره YA gloo بهدة.

_ خُرخُر كردان: خرخر می‌توانی سویم تبلت به اپنه عنها کوبنی شوب بهده این وضعیت خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد. خر و پف کردن اذهب با کشد شدن شرین کاروتید است অন্তে মুতিন্তা বাইগ্র্তা বাদ্যরন৾द،

_ خونریزی قابل توضیح نیست: خونریزی واژینال شایع نیست، شاید ممکن است یکی از علائم بیماری باشد. عرض المزید خون در سرفه نیز با کرکن ریه وجود خون در روده های مثانه و کلیه ها

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل