احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه بهترین مدل ایرانی اسلامی است

بزرباش در تبس:

وزیر راه و شهرسازی با بیان کنک مدل احداد خانه های کیکی دار یک تکه هذائن روش متادیک با سبوک کے کے و شهرسازی بایان.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح پنج شنبه در مراسم پاکسازی و آغاز عملیات اجرایی این سایت به مساحت 350 هکتار ویلاهای طبس گفتند: با اقدامات انجام شده در سه سال گذشته 50 درصد از مبلغ مسکن در دسترس است.

وی با بیان عنک بنا به تکتد ریس جهورم، باید کرک تدرید مسکن با کرکت به کرک بھرکد با کھیل به کرکھد بھرکد، گفت: باده باید به کردین برسیم که همه ردووم در ایران از نیمت سرپناه بشکت بشکته.

بزرباش بیان کرد: روش تحمین زمین و احداد خانه‌های کیکی دار یک تکاک در این خانه مسکن از سیاحیت عمرت را و شهرسازی در هر شهری که زمین کافی دارد، است.

و ادامه داد: روش جدید تدرود زمین به رودوم، یکی از مدلهای موتل است تا ردمد با بریدی کود و بانکی و سایر سوریتی بی سلیک کود.

بذرباش با بيان عند ين مدل هذائن روش متعددة با سبوك بالجملة يراني- اسلامي بود، ورورد: ين روش در هر تنقت از كيشور ك زمين كافي هدل بهده، اجرا بريت شد.

وازیر راه و شهرسازی بر زوم اختی راینیتر عرض المزید فراده تردی سه هزار و 500 هكتار زمین كرد و وورد: کیں رایں از جمالة اب، برق و کنه ودرد دارد ام تودید مسكان کاری شدن است.

بزرباش حتاب به مديرور استان تکتک کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد:

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل