فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

به رابوت شفاف و به نقل از تیمس، دیدار حساسی بین هلند و ارجانتی در یک کاحم کاکی کام جاهینی با هاواشی جایده بود هومهود. حالا فدراسیون جهانی فیفا اعلام کرده که توافقات به طور کامل بررسی می شود.

комити надпиамири федерация гаханий фобальные фифа пс برای پایان تاها ویک چارامتینا گام گاحانیй کاترا رای ход را هراخ هاتیان این دیدارا بورایت کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین به رفتار نادرست متهم شدند.

In basi dr растчангах Лусиль со шулшать 4 بر 3 بخ داور Argantiniha در gibiratь panalti be payan Risid. پس از اتمام ساعات قانونی بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

در این بازی به دلیل اینکه کارت نوشته شده بود به آن نیز رسیدگی شد. پس از نبرد، امیلیانو مارتینوس انتقاد را از متیو لاهوز، طعم نبرد، گرفت و گفت: و به مدت 10 دقیقه، زمان از دست رفت. حقیقت این است که این بدترین چیز در جهان است.

Lionel Messi niz با ستریک از داور بازی گفت: من نمی توانم هراده داوری درست کنم کرا که داور میشوم متاسفانه نتونستم بهت بگم به ناظرم فیفا باید توشینی نازر کند نوده کونین داوری را بری کونین بازی کرد کرد داور نتوانست انتظاراتش را برآورده کند.

خروج از نسخه موبایل