مجله حوادث

دستگیری سارق ۱۸ تنی نهاده دامی در ساری

مجله رز/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری‌های صنعتی ساری به اتهام سرقت ۱۸ تن از نهاده‌های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی، گفت: در پی مراجعه متصدی یکی از واحدهای تولید مرغ  در ساری مبنی بر سرقت نهاده‌های دامی از آن واحد تولیدی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه هولار با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مرغداری مذکور مشکوک شدند .

سردارمفخمی، اظهار کرد: متهم دستگیر شد و پس از مواجهه با ادله‌های پلیسی، در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت نهاده دامی از محل مورد نظر طی یک سال متوالی، مجموعا بالغ بر ۱۸ تن به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد به متصدیان واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان توصیه کرد: ضمن خودداری از بکارگیری افراد ناشناس و مشکوک، حتما محل فعالیت خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته مجهز کنند .

اجرای طرح امنیت محله محور گلوگاه

فرمانده انتظامی گلوگاه از اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور و دستگیری ۱۲ معتاد متجاهر در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمود کلوانی” با اعلام این خبر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی و دستگیری ۶ سارق و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان شدند .

وی از دستگیری ۱۲ نفر معتاد متجاهر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در بازرسی از این متهمان  خبر داد و خاطرنشان کرد: توقیف۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق و یک قبضه سلاح شکاری و همچنین دستگیری  ۴ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است .

سرهنگ کلوانی از با بیان این که  اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درمی‌آید، گفت: انتظار ما از شهروندان اعلام هرگونه موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است .

مخل نظم و امنیت عمومی در نکا به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری فردی که با اوباشی‌گری و عربده موجب اخلا در نظم و امنیت عمومی آن شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ “قدرت رنجبر” درتشریح این خبر، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و سلب آسایش شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار درچهار راه مرکزی، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: متهم که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار سطح حوزه بوده به دلیل نامشخصی با عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح شکاری و سلب آسایش مردم به محض اطلاع از حضور ماموران از محل متواری شد.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: متهم که در مرخصی از زندان نیز بوده در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از وی کشف شد .

وی در پایان با بیان این که پلیس اجازه قدرت‌نمایی به اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی  طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد .

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا