مجله عمومی

دیگر مدارا پاسخگو نیست! – مجله رز

هنگامی که اعداد برای حداکثر واکسیناسیون تعیین می شود ، دیگر تحمل سیاست های بازنشانی و مجازات و مجازات ها وجود ندارد. از آنجا که بیماری عروق کرونا قلب یک بیماری منحصر به فرد نیست ، شدت و محرومیت افرادی که درک درستی از بیماری و انتقال بیماری در جامعه ندارند ، در نهایت منجر به سلامت بیشتر در جامعه می شود.

به گزارش مجله رز ، اردشیر گراوند ، جامعه شناس و محقق اجتماعی ، در مجله یادآور شد شهروند “در گذشته ، هر فعالیتی ، چه اجتماعی ، فرهنگی و چه حتی بهداشتی ، همیشه مزایا و معایب خود را داشته است ، و اکنون این تناقضات ایدئولوژیکی در مورد واکسیناسیون پیدا شده است.”

نه تنها در ایران ، بلکه در فرانسه ، آلمان ، سوئد و سایر کشورها ، که در آن حمایت و حمایت از واکسن وجود داشته است. البته واکسیناسیون و اجتناب از واکسیناسیون یک مسأله طبیعی است و هیچ اظهارنظر کارشناسی منجر به حمایت جامعه نشده است. این ارتباط مستقیم با افراد باسواد ندارد و در هر سطح از جامعه ، گروه ها یا افراد در برابر واکسیناسیون مقاوم هستند. اما واکسیناسیون خوب تاج این است که جمعیت طرفدار مخالف بسیار بیشتر از مخالفان است و این می تواند تحریم هایی را علیه مخالفان درخواست کند. به عبارت دیگر ، اکثر افراد واکسینه شده ممکن است درخواست دهند و کسانی که نمی خواهند واکسینه شوند از دریافت خدمات اجتماعی منع می شوند.

مطمئناً در کشور ما معمولاً از مدل تحمل با این نوع تخلف استفاده می شود. آنها هنوز به درصد زیادی از واکسیناسیون در جامعه نرسیده اند. مدت کوتاهی است که عرضه واکسن ها به حد مطلوب رسیده است ، اما در نهایت ، با ایجاد تعداد بسیار زیادی واکسیناسیون ، دیگر تحمل جایگزینی و مجازات وجود ندارد. از آنجا که بیماری عروق کرونا قلب یک بیماری منحصر به فرد نیست ، شدت و محرومیت افرادی که درک درستی از بیماری و انتقال بیماری در جامعه ندارند ، در نهایت منجر به سلامت بیشتر در جامعه می شود.

بنابراین ، مجازات بیشتری باید برای فردی که واکسینه نشده است و مبتلا به این بیماری است ، اعمال شود. البته کسانی که نقش عمدی در دریافت واکسن ندارند نیز باید عوامل م healthثر بر سلامتی و نحوه تسهیل شرایط را در نظر بگیرند. در جامعه ما افراد مسنی هستند که به دلیل شیوع بیماری همه گیر خانه های خود را ترک نکرده اند و این ترس هنوز با آنها است. اکثر افرادی که برای واکسیناسیون و حل مشکل خود از خانه خارج نشده اند ، باید برنامه واکسیناسیون خانگی را تکمیل کنند. همچنین ابهامی در مورد جوانان و میانسالی وجود دارد که فکر می کنند مبتلا به سندرم کرونا نخواهند شد یا در صورت ابتلا ، در معرض خطر زیادی قرار نخواهند گرفت. برای پاسخ به این س ،ال ، چیزی مشابه باید در زمان مطالعه اتفاق بیفتد.

شرط ورود به مدرسه واکسینه شده بود ، در غیر این صورت تعداد قابل توجهی از مردم واکسن را در آن زمان دریافت نمی کردند. بر این اساس ، ما باید منتظر بمانیم تا زمان واکسیناسیون به صورت داوطلبانه انجام شود و در نهایت ، برای افرادی که قصد تزریق واکسن را ندارند ، تصور می شد که سیاست موضوعی و محلی باید مجازات شود. البته ، 100 coverage پوشش واکسیناسیون هرگز رخ نمی دهد. زیرا درصدی از مردم واکسن را دریافت نمی کنند. به احتمال زیاد پوشش واکسیناسیون در همه کشورها به بیش از 80 درصد رسیده است ، به طور کلی 15 درصد از مردم هرگز واکسینه نشده اند.

البته جامعه ایران در چنین مواقعی سهم زیادی از خود نشان داده است ، بنابراین احتمالاً بیش از 90 درصد واکسیناسیون ها را پوشش خواهد داد. روشهای سختگیرانه برای کسانی که با واکسن مخالف هستند وضع شده است. “

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا