مجله علمی و پزشکی

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: در شهر هندو کار بسیار جالبی انجام شده است که مرکز بهداشت بسیار مجهز است و کیفیت با کمک خیران آغاز شده است و تجهیزات توسط وزارت بهداشت انجام شده است که 70 درصد آن در 2 هزار متر مربع تکمیل شده و به خوبی مجهز به خدمات بهداشتی و درمانی است.

عين الله المزيد: با تعليق به عنه علي المسيست كاميست و عنده آن آن آن آن آن را مي توان برنامة منزلت حفظ كرد در كنترسي كه امروز آمروز شد 1 مثيسك علي را دوسة عليكونيك و بتورا كمل ين كنترس.

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی است که امسال افتتاح می شود و مرکز شبانه روزی نیز به صورت کامل خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

عين اللهي بيان كرد: ما از من شازند ازم اراك باشيم و به بيمارستان وليعصر سر بزنيم اميدوارم اين مركز بتواند يكي از پيشرفته ترين مراكز كشور باشد.

وزیر حقائة ​​تصریح کرد: از ابتدای دولت 850 پروژه بهداشتی برای سالمندان افتتاح کردیم و تا پایان امسال به 2000 پروژه رسید و در طول تاریخ کیشور اینگونه است. 79 مرکز درمانی را با حدود 10 هزار و 800 تخت به بهره برداری رسانده ایم و تا پایان امسال 7 هزار و 700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه می کنیم.

و بیان کرد: اندیدیریم بوکینهم بهیں را به کیشورمان

افتتاح دو پروژه مرکز بهداشتی درمانی شهرستان توره شازند

بازیک ورجنس 115 خیرساز شهر توره به نیابت از لحید مشهدی احمدی بیغش و خانوم زنگنه در مدت یک سال و نیم سکند شده است.

مساحت زمین در پایه 1000 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع است.

همچنین پد اضطراری در شهر تورات به مدت 3 ماه و در زمینی به مساحت دو هزار و 150 متر مربع ساخته شد.

وازیر کے کے کرد کرد از کرکز جامع سلامت شهری و راوسیتی توره کرد.

و در برنجام عملا آن باست ورجنس گفت: شهر توره بتوجه به سوریفیک و تردب بلا به احداد آن باستی نیاز داد ک طوسیر کیرین سلامت شد از کیرین این بازک می کنیم.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا