خبرهای خوش برای معلولان در هفته گرامیداشت افراد معلول

خبرهای کوش برای معلوان در فتح کرمیداشت عرض المزید معلوان

این هفته از افراد دارای معلولیت تجلیل شد در حالی که با سه خبر جدید برای معلولان، از جمله افزایش 50 درصدی “حق مراقبت” از معلولان و از دست دادن شدید عملکرد مغز، “پلاک ویژه افراد معلول” به پایان رسید. و افزایش در مراکز “کمک” بحث بهزیستی بود

به گزارش خبرگزاری مجله رز، این هفته از افراد دارای معلولیت تجلیل شد و در پایان با سه خبر جدید برای معلولان، از جمله افزایش 50 درصدی «حق مراقبت» از معلولان و کمک هزینه خانواده برای معلولان به پایان رسید. »

بادین «یارانه» کنترس منتدی بهزیستی ولین خبر مهم برای عوامل در آن بهزیت بود. لایحه افزایش هزینه نگهداری، توانبخشی و آموزش در مراکز غیردولتی و خانواده برای تصویب در تابستان به هیئت وزیران ارائه شد.شبانه روزی 50 درصد، مراکز روزانه 35 درصد، مراکز ارائه خدمات تخصصی مراقبت های بهداشتی در منزل در سال جاری 46 درصد و مراکز مراقبت در منزل 50 درصد افزایش یافته است.

به همین دلیل مبلغ هزینه شده در مراکز شبانه از دو میلیون تومان برای هر نفر در ماه به 3 میلیون دلار و مبلغ هزینه شده برای مراکز روزانه با افزایش 35 درصدی از یک میلیون و 350 هزار دلار به ماهیانه برای هر نفر یک میلیون و 820 هزار تومان. همچنین مراکز ارائه خدمات مراقبت ویژه در منازل با 46 درصد از 500 هزار تومان به 730 هزار تومان و هزینه مراکز نگهداری در منزل از 1 میلیون تومان به 1 میلیون و 500 هزار تومان در ماه پرداخت شده است.

بر اساس ماده ۷ قانون حمایت از حقوق معلولان، «سازمان موظف است پس از ارائه خدمات آموزشی و تربیتی از نگهداری و مراقبت از افراد دارای معلولیت شدید و افراد چند معلولیتی که در خانواده نیازمند هستند حمایت کند. خدمات مشاوره ای به خانواده ها در رابطه با پرداخت حق پرستاری یا کمک به سرپرست، همسر یا سرپرست افرادی که دارای معلولیت هستند یا خدماتی را برای مراقبت و نگهداری از افراد دارای معلولیت ارائه می دهند. به دول همین مدی لونیتی به 50 قطعنی «حق نشرتری» معلوان شفت و لازیه‌نخایها خبر عدینه بود کسوی کسوی کاکستی کے کے کے کے و صرور و روزرین بهزیستی کیشر شد شد.

به تعملی که به گورته انجلسی، فیلیتی وزیران به ترادی 7 کونون، با بادین 50 کیزان میزان کمک کستی حک پرستاری عرض المزید درایا درایا سبینی و عردان درایا دایرای انگلیسی کیلی شفت و شفت کرد کرد.

بر این اساس حق پرستاری برای افراد ضایعه نخاعی و افراد دارای معلولیت از یک میلیون تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان در سال 1401 به میزان قابل توجهی و قوی افزایش یافت.

پلاک خداروه ویژه ماالولان» یکی از خدماتی است که به افراد دارای معلول ارائه می شود و از پلاک ویژه معلولین بهره مند می شود. در پی این خدمت، سازمان بهزیستی کیشور اعلام کرد که از این پس خانواده افراد دارای معلولیت ذهنی شدید و بسیار شدید و همچنین خانواده افراد دارای معلولیت جسمی متوسط، شدید و بسیار شدید که قادر به رانندگی نیستند می توانند بهره مند شوند. از پلاک های ویژه از کار افتاده است

آنجلا در این زمینه توضیح داد: تاکنون تنها افرادی که دارای ناتوانی جسمی متوسط، شدید و بسیار شدید بوده و توانایی رانندگی دارند و دارای گواهینامه رانندگی هستند می توانستند از این امتیاز برخوردار شوند. دردان از آن تمتزیا بی‌بهره بوده است که بر اساس تعریف به‌عمل هوید به پلیس راهور مجموعی بهره مندی قدیده درایا درایک در شهر دردان از این امتزیا بی‌بهره است.

ب اساس تعلیم به عمل وحدی با بلیس راحور، با عنتفای در متجائب به یکیک از عدنة عن عنده سمال پدر یا مدر یا سترین یا برادر یا بادرا و یا فرست این مشکل بریمتا شد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه 0 राय अग्या व 0 مخالف رای دادن

خروج از نسخه موبایل