مجله علمی و پزشکی

پیش‌بینی حمله قلبی با بررسی عکس رادیولوژی

تعداد موارد بیماری قلبی طی سال گذشته افزایش یافته است

بر اساس یک گزارش شفاف، سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که بیماری های قلبی عروقی (CVDs) سالانه 17.9 میلیون نفر را می کشند.

در کونین کھیلی، یک تعریف برنامی شده در انجمن رادیولوگی عمریک سومیلی (RSNA) نشان می دهد که یک سامانه هوش مصنوعی با یک رایک رایک کادر به کیں کیں و کے برامین بیمر در براب املہ کالبی و سیکت است.

“موسسه ملی سرطان” در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر در حال بررسی فناوری به نام CXR-CVD است. مدلی که طوسیر براده شده است، فیش بیش از حد چشم مرگ در مدت 10 سال بر روی یک پرواسکلروتیک را دارد.

وی در این مدل نیز از گروهی متشکل از حدود 11 هزار و 430 بیمار بیمار استفاده کرد.

Jacob Weiss، رادیولوژیست وابسته به مرکز تحقیقات تصویربرداری قلب و عروق در بیمارستان عمومی ماساچوست و برنامه هوش مصنوعی در بیمارستان زنان بوستون، گفت: او X chest را ارائه می دهد. در این نوع غربالگری می توان از آن برای شناسایی افرادی که تحت درمان با استاتین قرار نگرفته اند استفاده کرد.

دستورالعمل های خطر 10 ساله فعلی برای عوارض جانبی بیماری های قلبی عروقی و بیماری های عروقی توصیه می شود.

در این اندازه گیری، خطر بیماری قلبی عروقی (ASCVD) محاسبه می شود. يك مدل اماريت كه سملوها از تعريفات از جملة از جملة، جنس، نژاد، شاشر خون سيستوليك، درمان شاهر خون بالا، سيگرد شيدن، DIABETES نوو دو و توكوكهاي كون را در نازر ميگرد. درمان با برنگ دروو STATIN برای بریدینی بریده می شود که تمتیاز 7.5 ای بالهر را در مدر این هرکتی 10 ساله کسب می کند.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا