مجله عمومی

ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد در فرهنگ سازی جوانی جمعیت

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از ظرفیت کانون های مساجد و سمن ها برای فرهنگ سازی جوانی جمعیت استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی در جلسه ستاد جوانی جمعیت و خانواده، ضمن اشاره به ظرفیت بزرگ کانون های مساجد در خصوص فرهنگ سازی جوانی جمعیت اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

ابراهیمی همچنین گفت: کانون های مساجد یکی از ابزارهای پای کار آمدن مردم در جوانی جمعیت است.

وی افرود: دستگاه های اجرایی ابزارهایی که در قانون جمعیت آمده را با رعایت چهارچوب های مدنظر مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملیاتی سازی شعار سال در خصوص جمعیت، نیازمند برنامه موثر و اجرایی در این امر است.

وی با اشاره به نقش مهم صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی جوانی جمعیت تصریح کرد: پویایی فرهنگی در امر اطلاع رسانی منوط به اجرای برنامه های نو، پرهیز از کلیشه ها و حمایت از هنرمندان و رسانه هاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات دریافت کنندگان تسهیلات فرزندآوری، بر سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات و حل مشکلات این حوزه تاکید کرده و افزود: فرهنگ سازی و ارائه مشوق های مطرح شده در قانون جوانی جمعیت باید همسو با یکدیگر اجرایی شود تا شاهد اثربخشی لازم بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا