توسعه مجتمع های گردشگری و نشاط مردم، اولویت وزارت میراث فرهنگی

مجله رز/مرکزی وزير ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع آماده است و گفت: تسهيلات و معافيت‌هاي مختلف در اختيار سرمايه‌گذاران بخش گردشگري قرار مي‌گيرد.

سید عزت الله زرغامی در برینی بیستان از تعریف توریشین نور شهرستان مهلات یکرد کرد: مهلات یک پینت کیں در استان کیشری و کیشور بوده و پیپرتن گل و هیتی ماست. تماما قبعة ها اینجا در مهلات جمع است و کار بروزر سورستوی است

وی افزود: در کانار آن، میراثی با ارزش فرهنگی در این شهرستان وجود دارد.

و ادامه داد: خوشبختانه توانست از ثروت شهر سرمایه گذاری کند. سملوه ای که از بیستاد کیدمید، سلمه خوبی از باشین و حفظ و حبتیبی است. از ملك و فيلتينافيلين در سملوم برقامت كردم كردم تا در سورت عند علي تعليق را تنماد دند در بروستها اونتاء.

زرغامی رمداد داد: کراهه خوبی روست شده است و انها نیستی است که باید بری ردوم سودر شود تا شدی و نشفت ب عرباء هوبی هوری کوری بری وازید سلم ردوم شود.

و ادامه داد: ما به 18 بهترین امکانات در اتاق سرگرمی توجه می کنیم. در فیک که زمین که می شود به او می رسد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری افزود: یکی از اولویت های وزارتخانه ما مشکل مجتمع های گردشگری، پارک های تفریحی، امکانات تفریحی و نشاط مردم است. این مجموعه باید در منطقه و استان تکثیر شود.

وی با بیان عنک مسلما کسی که هاکای سوو آکے است، بری کیمیلیکی و کار توریستی درد، ورورد: باید به درایا داری اهلیت، دلسوز کیشور و پیجیر برای تنمس کارها جدید کمک کرد.

به گزارش مجله رز، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شوری اسلامی نیز بیان کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد:

وی وردید: کیں های هی در آن برگون ودرد درد و از سفر به مهلات و دلیجان می توان لهدی برد و وزیر لرکی کریکی برای براگرم و خوره و کوره کرد کرد.

به روبوت آسنا، سید عزتَالله زرغامی وزیر لرکستی فرهنی، توریشین و صنایتا دستی با حوزر در شهرستان مهلات، از کیدلیکهای این شهرستان کرد.

و به حوروم دوكتر مخلص الايمه مرجازي، عليرضا سليمي مدرد بردم مهلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي و مرزبان، مديركل لرجستي فرهيني و توريسي استان مركيزي بايوزر در شهر نيم‌ور بازارچه صناعيد دستي اين شهر را افتتاح كرد. سپس با مشکلات خانه آشنا شد و با مشکلات مرمت خانه آشنا شد.

زرغامی با حوزر در پرکشمه محلات، در تراری ماهرادی شهرداری مهلات برای تیزان و بهسازی در پرک گربت.

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل