مجله علمی و پزشکی

ربات‌ها به داد بیماری‌های روماتیسمی رسیدند!

יק אסטארט אפן דענמרקי בה עשן עשן קרדה ב עשמו ראבט ” ARTHUR” מיטואן רומאטים משפעלי רא קרעין קרד כרד כרא קי אני ראבט קאדר בה אשן אשן פראסוט בריא יאונגן אין אינטרות טנה דר 15 מינות אסט.

درد، تورم و سفتی در مفاصل همگی از علائم مرتبط با روماتیسم مفاصل هستند. این یک بیماری مزمن است که باعث التهاب به خصوص در مفاصل می شود. تشخیص زودهنگام بیماری از آسیب دائمی مفاصل جلوگیری می کند و از ناراحتی و آسیب جلوگیری می کند.

روماتیسم آرتریت در تمام سنین و معمولاً در گروه سنی 25 تا 45 سال ظاهر می شود. به دلیل کمبود روماتولوژیست (متشکلان روماتیسم تولسفی) می توان ماه ها زمان برای ملاقات با روماتولوژیست ها زمان برد. اما يك روبت العربية در حال كموك به حل اين مشكل است

بیشتر بخوانید:

زمان بهترین بازی سال 2022 انتخاب شد / عکس

عکس | تراحین سبرت و عاکسابری یک از خاص ترین ماشین های جهان

دولت برای اقتصادی کادای ابربروژه استرلینک ایرانی، کند بیلید دیلار باید کست کند؟

“RoPCA” یک شرکت اسپین-آف از دانشوان کوبن دانمارک(SDU) و استانگاه دانشوان ودنسه(OUH) در دانمارک است و آن روبت است که “ARTHUR” نام آن را تعلیم می کند. در رابت هلست سه سال بروسیک و تعریف شرکت “RoPCA” است.

Ин робат, олин робат коммала ответствующий брай онлайн эксн роматисм мобильный аст. روبت ياد شده فراصوت را تنها در مدت 15 MINUTE نمتهده و با عرض المزيد و سويتي و كتبي را در تول نمت آن فراسوت مي كند. کلمه ARTHUR با کلمات ARTROZ، فراسوت و روبات ترکیب شده است.

دکتر “سورن آندریاس جاست” (Søren Andreas Just) از بنیانگذاران این شرکت گفت: این اولین ربات در جهان است که این کار را انجام می دهد. تحمیلهای تیکترین کهیا توروتی است به توری که پیدینه ماهها از درد رنگ میبرند. بنابراین، ما در مورد آن فکر کردیم، آیا روند آرتروسکوپی و میزان فعالیت بیماری در روماتیسم مفصلی.

Artroskpi(Arthroscopy) یا درونبيني مستحب روش جريري حقيقي است كه بر روي مستحدة وندامهاي رقامي نمسود مي نمسود. در إن روش به كموك عندوسكب، اقدامات تشخيصي و درماني در اينتر مفتاح ميسر ميغردة. איקונים ערקירים-ארטרוסקפי

فرلقادة آن استودیا احراء هناه كر آن رابوت ایزاه كرد: در این روش كارب با سیتن روی یك كھیں در كنار رابت، دست خود را روی یك لپمسی داسته می كند. باركد خوان ارتباط، بيمرا را با ترجمة كارت بيحمة سلامت وي يكوند ميكند. در تمام مدت، رابوت به ترکی به ترکی کود می دهد به ترکی که می دهد. ين روبت هذا به وي ياد مي دهده از جل روي دست كاربر را نيز به وي.

ARTHUR با إلى از دوربيني خود يك اسكن عرويك بريا يكتونيود دست و محل قراغيري متعددة نمع دهد. بعد از آن صدا شروع شد. بازوی رباتیک 11 متصفا هر دست را در یک زمان می کند پس از اتمام اسکن، ARTHUR هر تصویر را به طور دقیق از نظر علائم روماتیسم تجزیه و تحلیل می کند و میزان شیوع آن را اندازه گیری می کند، سپس گزارشی را برای پزشک ارسال می کند و آن را در پرونده الکترونیک سلامت بیمار ذخیره می کند.

در طول فرآیند، الگوریتم‌های موجود در ARTHUR تأیید می‌شوند. این ربات قادر است تشخیص دهد که آیا برخی از ویژگی های خاص برای تصویر کافی است یا خیر. אגר אחר אשם בעד דר אינ שורט، רבאט אז בעמר מיעבארה ת יק אסקז אעמע

ين شركت دانماركي كروبي از عرض المزيد كرد در تاريخ تبريست برابت اسكن شيدن و سٹبس همان كروبي را با يك تحميل كرد ريكرد كرد. پیگنده همین اسکن توسر رابوت در کرکرای با اسکن نمته شده تسور رامتولوجیست درفاسی حزاس نیمیکردان.

داده های جمع آوری شده یک کیبت قبل از توجهی در درد بین دو آزمون نشان نمی دهد. بیش از 9 نفر از هر 10 بیمار گفتند که می خواهند بیماری آرتور زیر چشم آنها باشد. این ربات همچنین به متخصصان در بررسی بیماران کمک می کند. رابت معلومة مي’توندة كموك خياسياي به عرض المزيد به اين بريدة كه ساكون روابت لوجانة دور بيفتها ستحدة، كند.

در کانار آن رابت، شرکت دانمارکی اده سیستم “DIANA” را نیز دانگاه است داهت. این نرم افزار با ARTHUR یکپارچه شده است، اما می توان از آن به عنوان یک محصول مستقل نیز استفاده کرد. این سیستم مخفف سیستم شبکه ای برای روماتیسم مفصلی است و به عنوان یک ابزار مکمل برای نظارت و تشخیص روماتیسم مفصلی عمل می کند. این سیستم از تصاویر اولتراسوند برای تشخیص زودهنگام روماتیسم دقیق استفاده می کند و میزان فعالیت بیماری را تعیین می کند. این سیستم با استانداردهای بین المللی برای تشخیص فعالیت بیماری مطابقت دارد. DIANA قدا که بدون روبات ARTHUR كار میكند، میتوندا اسكنهایی را كه رومتولوجیستها به وروت دستی نمت میكند.

58321

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا