اقتصادی

ارتباط بنیاد نخبگان با مراکز علمی و صنعتی استان بوشهر تقویت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه‌شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: دشمن تلاش ویژه‌ای برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد ولی مردم بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد.

وی به آسیب‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس اشاره و اضافه کرد: باید رویکردی جدیدی برای رفع چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تحصیل ۳۵ هزار دانشجو با ۵۰۰ عضو هیئت علمی در استان بوشهر بیان کرد: ۲۶۰ هزار دانش‌آموز و ۱۵ هزار معلم در این استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر استان بوشهر در حوزه علمی خاطرنشان کرد: باید ارتباط و پیوند قوی بین بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر و مرکزهای علمی و صنعتی استان بوشهر ایجاد شود.

محمدی‌زاده خواستار تلاش جدی برای حمایت از جوانی جمعیت در استان شد و بیان کرد: هزار و ۲۰۰ مورد سقط جنین در سال گذشته در این استان انجام شد که نسبت به تولدها بسیار بالا است.

وی توسعه و تقویت اقتصاد دریامحور را یکی از اولویت‌های استان دانست و افزود: پایه اولیه گروه صنایع دریایی و اقتصاد دریامحور در دانشگاه خلیج فارس راه‌اندازی شده است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا