اقتصادی

تاسیس کمپ ترک اعتیاد توسط خیران در میامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا آشوری صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت، زنان و خانواده و شورای اجتماعی میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه بانوان، در یک خانواده از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نقش بسزایی در آن خانواده دارند، ابراز کرد: یکی از مولفه‌هایی که باعث می‌شود جامعه و خانواده‌ای سالم داشته باشیم، مؤلفه کنترل است.

وی با بیان اینکه در بحث اعتیاد بانوان، باید از ظرفیت بانوان استفاده شوند و بانوان دارای پتانسیل فراوانی هستند، افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با اعتیاد، خارج کردن افراد از انزوا است و باید از ظرفیت‌های جامعه برای این منظور بهره گیری کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه در ایام ماه محرم، پیاده روی اربعین و فاطمیه افراد یک انرژی وصف ناپذیری را درک می‌کنند و از بسیاری آسیب‌ها جلوگیری می‌کند، تاکید کرد: فعالیت‌های اجتماعی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

آشوری با اشاره به اینکه ازدواج با اتباع یک آسیب برای جامعه است و باید با این معضل برخورد جدی شود، گفت: شرایط حضور روحانی در روستاها توسط سازمان تبلیغات در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سراسر شهرستان میامی می‌بایست با خرده فروشان مواد مخدر با جدیت برخورد شود، بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان احصا شود.

فرماندار میامی از پیگیری برای تأسیس کمپ ترک اعتیاد توسط خیران در این شهرستان خبر داد، گفت: هویت بخشی افراد بعد از ترک اعتیاد در دستور کار قرار گیرد و وظیفه صیانت را داریم و در این راه باید قدم برداریم همچنین باید دسترسی جوانان به مواد مخدر توسط ظرفیت خوب نیروی انتظامی، بسیج و سپاه را محدود کنیم.

آشوری با بیان اینکه دوره آموزشی ویژه والدین در روستا توسط آموزش و پرورش برگزار شود، گفت: راه اندازی سینما سیار در بخش کالپوش توسط اداره فرهنگ ارشاد در دستور کار قرار گیرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا