عکس | رونمایی پیکاپ غول پیکر چینی در ایران!

אינ פיקאפ גול פיקר רא באיד אנ רא ארשין יראניזע שדע זד שיש וישי 1949. در عرض المزيد تراشين تراشين تشيني تنيشيك ويژگي هاي سطحي و كيں اين پيكاپ را مدر كرامي كرم كام.

معرفی وانت G9

بخش تراشین برونی

پیکاپ G9 بر اساس طرح Doj Ram 1500 طراحی شده است و در پیکاپ آمریکایی نیز همین المان های طراحی را داریم. در نام جلو يك جلوپنجره خياس بجور با رانگ مشكي به كشم مي خورد در دو ترف آن نيز چرافها خودنمعي مي كند. این طرح با استفاده از سپر طراحی شد و رنگ سطح آن افزایش یافت.

دراسوان با اندونت برجستغی روی کات و گلگیرها کیندند این خودرو را مسوکرویتر کندن ضمن اینکه در بازار ایران پیکاپ عضلانی وجود ندارد.

در نام باکی پیکاپ G9 شید رینگهای مشکی و رکابهای مشکی هدیم که آن را بکشید آن را ساخته است. در نام عقب آين خدور نيز در نزر كريگان چراح‌هاي سادة و سبر مشكي را در نازر گريتن flop mushki روی در بار و جا پای در دو کوشه سپر نیز به توتیف سایر عکریتهای تراشین این خدور می شوند می شوند. بتور کلی این خدور در بخش زاحری نمرا باینی را کودوگ را میکوکند.

درونی؛ داخلی

Kabin G9 برای یک کنسول با اندازه متوسط ​​طراحی شده است. بتور كلي تراشين تنظين در خدور مدرن بوده و تصنيفان با وائق از نورفردزوري نتينين كاند آن را لوكستر كندند. این پیکاپ از مواد بهتری نسبت به سایر پیکاپ های چینی استفاده می کند و کیفیت صندلی ها و چرخ های آن نیز بسیار مناسب است.

امکانات برای راحتی و ایمنی

پیک آپ G9 با امکانات مختلف، آینه های برقی مجهز به گرمکن، گرمکن صندلی های جلو، تهویه مطبوع عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی سرنشین برقی 4 حالته، صندلی راننده برقی در 6 وضعیت، سیستم روشنایی داخلی، انتخاب حالت رانندگی اسپرت، مقرون به صرفه است و از نور معمولی، دوربین 360 درجه و شارژر بی سیم موبایل استفاده می کند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به داشبورد دیجیتال 12 اینچی، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، سیستم ورود بدون کلید، 4 ایربگ، خط رادار، سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل لغزش و شیب اشاره کرد. سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز EBD و سیستم ترمز ABS نشان داده شده است. chunin programmы bahmen G9 ra bh fol oponsion trin pikap databaser îran می کند.

مشخصات فنی

پیکاپ G9 مجهز به موتور 2 لیتری توربوشارژ GDI است که 195 اسب بخار قدرت و 365 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. نیروی تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به تمامی چرخ ها منتقل می شود. در عین حال گیربکس مجهز به دنده مخصوص است.

این پیکاپ تراک مجهز به سیستم تعلیق برای صندلی های جلو و سیستم مولتی لینک برای عقب است. همچنین ترمزهای دیسکی در چرخ های جلو و عقب ارتقا یافته است.

227227

خروج از نسخه موبایل