کار دشواری در جام جهانی داریم/ انتظارات از تیم ملی منطقی باشد

سیدهسین سیدسالهی در گفتوگو با مجله رز

كار تعليقة در جام جانهي داريم/ تنقيرات از تيم ملي لوگيزي بهده

تعلير عقد بنك مللي و سياح جامغان بر آيين باور است كه تيم ملتي با يك سكبت و دو تساوي به كار خود در جام جانهي بايان مي دهد.

سیدحسین سیدسالهی، پیشکسوت فوتبدل در گفتوگو با کروگه کروه روشی انگیز مجله رز در کابس اورگوت رادیو رشکت ازهدت. این مرحله کار بزرگی است و باید از مدیریت و مسئولین صدا و سیما تشکر کرد که با افتتاح رادیو اختصاصی جام جهانی جام جهانی امکان نظارت کامل بر مسابقات را در اختیار مردم قرار دادند. آن رادیو می تودان شور و شتیاق را در جام جانهی بریم دوکندان کند

کارشناس فوتبل در کاسب سه بازی پیش روی ایران در جام جانهی تھید کرد: کار کردن در این گروه برای من آسان نیست. تیم ملی در اولین بازی، تیم در زمین است و نایب قهرمان یورو 2020 برنده است. Ma baied در آن دیدار كم روكویم و ب سترگی كاس به میدان و با سترگی كاس به میدان و در مجموعة تحلّه كردن در آن سه بازی در آن سه بازی باستمن عرین فوتبل زیبا در شولود غیری نیز مواقف عمل كنیم.

و با على به تعليق عنتقراط از تيم كيروش براى سود به تافت هم وردود.: جام جاهنی می توودان جام شغوبتی ها بهد و تعریف جالبی در آن رخ دهد اما با تیم تحمیل کرد ام ب تیم تحمیل کرد. حریفان ما در مرحله گروهی هستند، تیم قدرتمند است و ماشین نداریم. درشت است کیروش با 8 سال حوزر فوتبال ایران کوبی از فوتبل ما دارد اما آن علم بریا برایی بریک کیروش کیروش برای ما کافی نیست. باید در آن سه بازی از روسکات حریفمان بهرای کینین و با آئین بازی شرک به میدان برویم

سیدسالهی بازی ایران در هاته کریبی را در کونین پیشبینی کرد و به برنای کرنا گفت: به نازر من، ما براب انگلیس بازی را به حریف وازوجوه کرد و براب ولز و امریکی نیز دو تساوی را به دست می آورد و با دو تساوی را به دست می آورد و با دو تساوی را به کار خود در جام جاهینی پیان هامی داد.

پیشکسوت فوتبدل در مورد پیش بینی خود از کاهرمان جام جانهی کاترنشان کرد: از نظر برزیل، شاکی قهرمان واقعی تلقی می شود. אינ דר ל סט ק ט ט משל משל פ ט טי הי מדעט מדעט מ מ מס דר דר א א א א ז ז עם עח עח עח נ ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק עח עח ק א א מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ ט ט ט ט ט ט.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه 0 राय अग्या व 0 مخالف رای دادن

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا