عکس | گول چشم‌های مهربان این موجود خطرناک را نخورید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلین، اسلووریس درای یک کسمت وردانته و بدون مو در کسمت عندی و بالای بازوی خود است ک مده روگنی سمی و تند و تیزی را اندرکد می کند. برایمانی чех словоріс ехасса гачера мі’кінд، بازوй ход را بالا بردا در گدэ را میریسد بزاق دهان و با این روغان سنتا شده و یک حلوت سمی توردان می‌کند که در نوک شانه می‌ماند. زماني كه سلولوريس هيوم عدين را غاز ميگرد، سم وارد تراري خون كورباني مي شود.

بیشتر بخوانید:

عکس شليك يك مشق با قبعد هم كلاح اتمي به اوکراین!

زهر فيكل شده منظر بندون درد، تورم و جبليد متعفن مي شود كه بهدودي آن زمان است. ين غاز ميتوندا پيستانداران و بندبايان را كشيدند و در انسان آنگت شوك انافيلاکتيك كرده و مستن بيـنظمي كلب و عليه مرگ شود. احتمالاً إن نست به نزرتان زیاد جالب و بانمک نیست!

آنها همچنین از همان ماده فعال به عنوان بافر استفاده می کنند، قبل از مصرف دارو برای جمع آوری غذا برای کودکان، نوزادان را روی درخت می گذارند و غدد بازوهای آنها را لیس می زنند و سپس سم را به نوزادان منتقل می کنند. گمان می رود که این خودرو از شکار فرزندان آنها توسط شکارچیان احتمالی مانند ابرهای غوطه ور (نوعی غواصی بومی شرق و جنوب شرق آسیا) و خرس مالایا (نوعی خرس کوچیک بومی جنوب شرق آسیا) جلوگیری می کند. آسیای شرقی).

אין מצעציטאת ב עחירי דוסט לאדני בהיטים היינים עשים דאש ו סןטד מים آنها مرموز هستند، بنابراین برای استفاده در جادو و طب سنتی فروخته می شوند. در این فرآیند بیشتر دندان های آن ها کشیده می شود و در شرایط بسیار خطرناکی قاچاق می شوند.

برای آشنایی بیشتر با این حیوان گزارش «چشم گرد تنبل پیستانداری سامی و در معرون انکراض» را مطالعه کنید.

5858

خروج از نسخه موبایل