مجله علمی و پزشکی

عکس | گول چشم‌های مهربان این موجود خطرناک را نخورید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلین، اسلووریس درای یک کسمت وردانته و بدون مو در کسمت عندی و بالای بازوی خود است ک مده روگنی سمی و تند و تیزی را اندرکد می کند. برایمانی чех словоріс ехасса гачера мі’кінд، بازوй ход را بالا بردا در گدэ را میریسد بزاق دهان و با این روغان سنتا شده و یک حلوت سمی توردان می‌کند که در نوک شانه می‌ماند. زماني كه سلولوريس هيوم عدين را غاز ميگرد، سم وارد تراري خون كورباني مي شود.

بیشتر بخوانید:

عکس شليك يك مشق با قبعد هم كلاح اتمي به اوکراین!

زهر فيكل شده منظر بندون درد، تورم و جبليد متعفن مي شود كه بهدودي آن زمان است. ين غاز ميتوندا پيستانداران و بندبايان را كشيدند و در انسان آنگت شوك انافيلاکتيك كرده و مستن بيـنظمي كلب و عليه مرگ شود. احتمالاً إن نست به نزرتان زیاد جالب و بانمک نیست!

عکس  گول کشمهای مربینش را نخورید، ممکن است جنتان را بگیرد!

آنها همچنین از همان ماده فعال به عنوان بافر استفاده می کنند، قبل از مصرف دارو برای جمع آوری غذا برای کودکان، نوزادان را روی درخت می گذارند و غدد بازوهای آنها را لیس می زنند و سپس سم را به نوزادان منتقل می کنند. گمان می رود که این خودرو از شکار فرزندان آنها توسط شکارچیان احتمالی مانند ابرهای غوطه ور (نوعی غواصی بومی شرق و جنوب شرق آسیا) و خرس مالایا (نوعی خرس کوچیک بومی جنوب شرق آسیا) جلوگیری می کند. آسیای شرقی).

אין מצעציטאת ב עחירי דוסט לאדני בהיטים היינים עשים דאש ו סןטד מים آنها مرموز هستند، بنابراین برای استفاده در جادو و طب سنتی فروخته می شوند. در این فرآیند بیشتر دندان های آن ها کشیده می شود و در شرایط بسیار خطرناکی قاچاق می شوند.

برای آشنایی بیشتر با این حیوان گزارش «چشم گرد تنبل پیستانداری سامی و در معرون انکراض» را مطالعه کنید.

5858

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا