مجله علمی و پزشکی

بهترین دیکشنری های اندروید و آیفون معرفی شدند

קה דנשעמוף לאיטעים יא השרהאי קסבוגאר הכרהטהי עברים עבור אני רוחנה בריה המעון דרד ו פרטמני פהרחני הגלוט קש ב נאמ דיקסונרי ניז מיששוד מישוד דר ישערים כלמאוי קיסבוקאר החדרים האיטים דר עבור עבור עבור בשמה בשמע. درواق با دیکشنری‌ها می‌توانم کلمات را در زبان‌های فیلمیک کیں جهان بهتر درک کنم و درنهایت دیکری کھاکی شما پوزی کرد. در مقاله حاضر تعدادی از بهترین برنامه های دیکشنری آیفون و اندروید را به شما معرفی می کنیم.

1. دیکشنری مریام-وبستر

دیکشنری مریام-وبستر

قیمت: رایگان

برنامه مریام دارای دایره لغات کامل و مجموعه ای جامع از کلمات است. این ابزار با توضیحات سریع، تلفظ صوتی، جملات مثال، مترادف و متضاد به شما کمک می کند تا کلمات بهتری را یاد بگیرید. امکان تست دیکشنری با مریام وجود دارد و کلمات جدید هستند و کلمات جدید هستند. این برنامه ابزارهای مفیدی را ارائه می دهد که به شما در یادگیری کلمات جدید کمک می کند. App Merriam یکی از بهترین دیکشنری ها برای اندروید و آیفون است.

2. فرهنگ لغت

فرهنگ لغت برنامه

قیمت: رایگان

برنامه دیکشنری برای کاربران عالی است. این ابزار می تواند انگلیسی را به بیش از 40 زبان از جمله فرانسوی و اسپانیایی ترجمه کند. برنامه دیکشنری فقط برای جستجوی کلمات نیست. بلکه روشی برای یادگیری آنها و تلفظ صحیح با صدا فراهم می کند. از دیگر تعریف ها در برامنا می توانم به جملات نصوت بری بفهمم کلمه ها در تنست کرد کرد.

برنامه Dictionary دسترسی رایگان به دیکشنری ها و دیکشنری های تخصصی مختلف مانند پزشکی، حقوقی، مخفف ها، اختصارات، اصطلاحات و دیکشنری های محبوب را فراهم می کند و یکی از بهترین دیکشنری ها برای اندروید و آیفون به حساب می آید.

3. فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد

فرهنگ لغت آکسفورد

قیمت: رایگان

فرهنگ لغت آکسفورد اغلب به عنوان یکی از بهترین کتاب های درسی برای یادگیری زبان انگلیسی شناخته می شود. این برنامه بسیار کاربر پسند و کاربر پسند طراحی شده است. از دیگر تعریف های آین وقلم می توانم بہ کے کے جستوجو و یکی کے کے کے کلما کرد کرد.

فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد به شما امکان می دهد با ویژگی های هوشمندی مانند لیست های سفارشی، اشتراک گذاری کلمات، لیست های اخیر و تغییرات بصری در صفحه اصلی، یادگیری را تجربه کنید. بلاسبرائين، بلاستي جستوجوي شيافاني مشل جستوجوي دروبين و جستوجوي كلميي كليدي و هتي جستوجو براسا تصريب در تعبير شده است.

4. Dictionary.com: کلمات انگلیسی

برنامه Dictionary.com

قیمت: رایگان

dictionary.com परणारमाय तुषासाजी श बरीय युदा कलमात आंग आस आस आस आस आस आस आस استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و به گونه ای طراحی شده است که در همه جا با شما سازگار است. Dictionary.com در همه جا از حالت آفلاین و ابزارهای یادگیری خود بهره می برد و حتی نسخه ای ویژه برای گوشی های هوشمند نیز توزیع شده است و به همین دلیل در لیست بهترین برنامه های دیکشنری اندروید و آیفون قرار گرفته است.

ازجمله قبض های دیگر Dictionary.com می توانم به كلمات روز، دستیار گرمر، دستیار املا، فارغان لهكت زبان اموز، معماهای افتفتون و آزمون ها كردم. اگر این مطالب شما را راضی نکرد، می توانید با پرداخت 1.99 دلار نسخه حرفه ای برنامه را با امکانات اضافی دریافت کنید.

5. دیکشنری آفلاین – Dict Box

دیکشنری دیکت باکس

قیمت: رایگان

Dict Box امکان ارجاع به کلمات و ترجمه کلمات برای بیش از 50 زبان را به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت ارائه می دهد. این برنامه توسط متن آفلاین نیز پشتیبانی می شود.

فرهنگ لغت Dict Box همه دیکشنری ها را روی یک پلتفرم با یک رابط کاربری ساده ادغام می کند و برای یافتن سریع کلمات مورد نظر خود، پیشنهادات لغات هوشمندی را ارائه می دهد. اگر در حین استفاده از این برنامه به اینترنت متصل هستید، می توانید متن را مستقیماً از مرورگر وب خود و سایر برنامه ها ترجمه کنید.

6- U-Dictionary

برنامه U-Dictionary

قیمت: رایگان

برنامه U-Dictionary یکی از عالی ترین دیکشنری ها برای مسافران و مسافران در این زبان است. این ابزار به لطف استفاده از هوش مصنوعی امکان ترجمه متن، تصاویر و مکالمات را به 108 زبان ارائه می دهد.

علاوه بر این، U-Dictionary از سیستمی برای تشخیص اشیا استفاده می کند که امکان بررسی فرهنگ لغت و تلفظ صداها را نیز فراهم می کند. این برنامه از Dicise Dictionary و Collins Advanced Dictionary به عنوان مرجع مرجع استفاده می کند.

7. جستجوی کلمه

جستجوی واژه دیکشنری

قیمت: رایگان

إن فرامة دیکشنری‌ای با سبوک بازی‌های کلمه‌های مسلسل Scrabble، گدولون کلمات مترکتک، Hanging With Friends و WordFeud است. World Lookup به شما کمک می کند حتی پیچیده ترین چالش ها را حل کنید.

Word Lookup به‌لتف کندی کندی کردی هومشدن مسل کلما دو یا سه‌حرفی و کلما با تمیسی بالا، توان بازیکردن شما را گام‌به‌چم به‌ده می‌دهد. درکنار تعلیقات هراهتی های بازی، میکوزندی کاھات جدید و منتدی انها را یاد گیرید تا دیکری کلمتان بازید ایدید.

8. فرهنگ لغت شهری

برنامه دیکشنری شهری

قیمت: رایگان

اگر به دنبال کلمات و عبارات مختلف در زبان های مختلف هستید، دیکشنری Urban و اصطلاحات همیشه در حال تکامل هستند.

دیکشنری شهری مروری جامع بر معنای واژه‌های عامیانه و غیراعمیانه و مییده ریای‌دادن به عین امینها ارائه می‌کند. این دیکشنری کلمات قدرتمند و جذاب روزانه را به شما ارائه می دهد تا بتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید و بهترین برنامه دیکشنری برای اندروید و آیفون است.

9. فرهنگ لغت و اصطلاحنامه پیشرفته

برنامه دیکشنری و اصطلاحنامه پیشرفته

قیمت: رایگان

Advanced Dictionary & Thesaurus که برای هر دو سیستم اندروید و iOS در دسترس است، دارای یک کتابخانه بسیار جامع از 1.4 میلیون کلمه است. البته ویژگی خاص این اپلیکیشن ارتباط بین کاربر و کاربر است. شما میکوزندی با آئین کھیلہ به تعاریف به تعاریف و تعاریف به یادداشت های زبان خاص و کلما سنامین کامہ لے هر كلمة در Advanced Dictionary & Thesaurus به‌همرا مترادف‌ها، متضادها، ابرنامها و… به‌نمایش درمی‌اید. با نسب آن دیکشنری، میکوزندی دوشت نوشتاری و گفتاری زبان کود را کودی کیدنید.

10. دیکشنری WordReference

برنامه WordReference Dictionary

قیمت: رایگان

فرهنگ لغت WordReference آنقدر ارزشمند است که امکان ترجمه کلمات و عبارات را فراهم می کند. با این برامنا میکوزندی به‌سریت به فرحان‌های لغت‌ و راکش‌های انجمن‌های عرض المزید با آن استشاهد للکتده. אז אינ אפיקראום בריטים انگلیسی، אספנים، פרנסוי و… מיטואנ בהרה ברד ناغوفته نماند آلهاب تعبیه‌شدا در آیین آیپلیک به درکو و یکری‌که کیمی از زبان‌های کریکی می‌کند.

برنامه WordReference مواردی مانند تلفظ صوتی، تبدیل کلمات، ترجمه های اصلی و جملات نمونه را ارائه می دهد. بهاسبراین بیش‌از سه میلیون کوستوپوپاش و بکس انجمنیهای ن ایپیکے، مروزری غنی بری یکی و ترجمه زبانهای کاری مسلط انگلیسی است.

دیکشنریهای فارسی

اگر نیاز به تبدیل کلمات انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی به دیکشنری دارید، اپلیکیشن را به شما معرفی می کنیم.

Fastdict

برنامه FastDic

Fastdic یکی از بهترین دیکشنری ها برای ترجمه کلمات فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی است. در حال حاضر این برنامه حدود دو میلیون کاربر فعال دارد و از محبوبیت و کارایی بالایی برخوردار است. ازجمله قبضه های محمل در ایپلیک می‌توانم از 200 هزاز کلم، بیش از 70 هزاز جمله ای کیلمه، کیملی کے کے جملهی کیلمہ، نمایش مترادف و متضاد صدای آمریکایی به زبان انگلیسی و آنلاین و آفلاین.

افزون برائين، برنامه Fastdic history از كلمات جستوجوشده را به شما نشان مي دهد و كلما تنديدتان را به ليستي اسوالمندي‌هاي كود ميكوشند كيد كيد. از دیگر امکانات برنامه می توان به اشتراک گذاری کلمات و معانی آنها، معرفی کلمه روز و … اشاره کرد.

فرهنگ لغت فارسی – دیکت باکس

برنامه DictBox

Dict Box یکی از بهترین دیکشنری های زبان ایرانی و مترجمان آفلاین برای یادگیری زبان انگلیسی است. این برنامه از ترجمه انگلیسی به فارسی و از فارسی به انگلیسی پشتیبانی می کند و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. ازجمله قبضة های Dict Box می توانم با زیادة زیاد، لیکنکاربری ساد، بریده هومشند کلما، صناف همی دیکسینریها بهتور یک‌جا، ترجمه متسیم از روی برازروز، تلفظ متن، دیکشنری مصور، یادآوری کلمات، لغت های متعدد با کابہ دانلود و… .

اگر دیکشنری دیگری دارید، لطفاً آنها را با تجربه کاربری خود به اشتراک بگذارید.

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا