مجله عمومی

سردار شهید همدانی به تنهایی یک لشکر بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله حسین نوری همدانی پیامی به یادواره سردار شهید همدانی ارسال کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب‌العالمین

کار شما اعضای محترم قرارگاه شهید همدانی کار بسیار مهم و لازمی است، همدان شهر مهمی است از این شهر افراد زیادی بر خواسته‌اند و آوازه این شهر را زنده نگه داشته‌اند.

کار شما که یاد و خاطره شهدای همدان را زنده نگه داشته‌اید کار بسیار پسندیده و لازمی است، علاوه بر این زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا یک فضیلت است.

این شهر شهدای عزیز و زیادی تقدیم انقلاب کرده است، اینجانب در ایام دفاع مقدس در همدان به‌عنوان نماینده حضرت امام خمینی (ره) حضور داشتم و از نزدیک با رزمندگان و شهدا در ارتباط بودم.

برای ما لازم است آن فضایی که شهدا برای انقلاب وکشور ما ایجاد کردند را حفظ نماییم، وظیفه ما این است که این آرمان ها و نام شهدای عزیزمان را حفظ و از آن‌ها تجلیل نماییم، مخصوصاً از شهید عزیز سردار حاج حسین همدانی که خود ایشان به‌تنهایی یک لشکر بودند، ایشان از نظر قدرت شجاعت غیرت یک فرد ممتازی بودند.

خداوند در چند جای قرآن می‌فرمایند: کسانی که در راه حق به فیض شهادت رسیده‌اند را مرده مپندارید، اینها زنده هستند و در نزد پروردگار متنعم بوده و از حال خودشان مسرور هستند.

شهدا با دیگران اموات فرق دارند، راه، فکر، اقدام، فرهنگ و اثرگذاری آن‌ها با دیگران فرق دارد.

کار شما کار بسیار پسندیده‌ای است و عمل‌کردن به آیات قران کریم در خصوص شهدا است.

ان‌شاءالله خداوند این فیض شهادت را به همه آرزومندان عنایت فرماید چرا که شهادت یک نعمت عظیم الهی می باشد

یاد و نام شهدا را زنده نگهدارید چرا که شهدا شرافت و افتخار ما هستند، مخصوصاً شهدای عزیز همدان که خصوصیات ویژه‌ای دارند چرا که تربیت‌یافته حضرت آیت‌الله‌العظمی آخوند همدانی (ره) هستند که ایشان ازعلمای برجسته همدان بودند.

این جلسات قرارگاه را که به نام شهید عزیز حاج حسین همدانی است را جدی بگیرید و یاد و خاطره ایشان و شهدای دیگر همدان را زنده نگهدارید و مردم را تشویق کنید که یاد آن‌ها را زنده نگهدارند.

برای بنده هم توفیق بود که در خدمت شما عزیزان قرارگاه شهید همدانی باشم هر کاری هم بتوانم برای شما انجام خواهم داد.

خداوند به شما توفیق روزافزون در این راه عنایت فرماید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا