مجله عمومی

کرونا، قوی‌تر از همیشه – مجله رز

تنها تغییری در مردانی که در این روزها با افزایش میزان حدت انسان حمله می کنند ؛ ایران ، خواه آن چیزهایی که فقط در واقعیت وجود ندارند ، بلکه در همه کشورهای جهان وجود دارند. البته شدت بیماری تاثیری در بروز علائم جدید ندارد یا فقط میزان بروز و مرگ و میر را افزایش می دهد.

به گزارش مجله رز ، کمتر مهرز عضو ستاد ملی در روزنامه است که به تاج و تعهد اشاره کرده است جام جم وی نوشت: “واقعیت این است كه قدرت ویروس تاج را افزایش می دهد.” اگر تا چند ماه پیش ، او در یك گروه 10 نفره به فرد آلوده مبتلا شده بود و هیچ نقابی وجود نداشت ، فقط سه یا چهار نفر از این افراد آلوده نبودند ، شما قبلاً در این گروه 10 نفره 10 نفره وجود دارد ، به جز یک مرد ، یک فرد در مقابل همه افراد ممکن است آلوده شوند.

با این حال ، آنها علائم بالینی را تغییر نداده اند. این بدان معنی است که تب ، تنگی نفس ، سرفه ، علائم گوارشی و طعم و بو هنوز پس از نشانه های عفونت ممکن است. بنابراین ، فقط تغییر در مرد ، یعنی تحویل به مرد در روزهای این چنین افزایش یافت که باعث شد. ایران ، خواه آن چیزهایی که فقط در واقعیت وجود ندارد ، بلکه در همه کشورهای جهان وجود دارد. با این حال ، شدت بیماری هیچ تاثیری در بروز علائم جدید ندارد یا فقط میزان بروز و مرگ و میر را افزایش می دهد.

که انسان اکنون مورد است ، توجه باید هوشیارانه و بیشتر باشد. این در شهرهای پرجمعیت تری مانند تهران بیشتر است. در شرایط فعلی و نه در رستوران ها و کلوپ ها. و غیره ، در مراکز خرید و بخشی شرکت نکنید مراکز درمانی زیادی برای بیمارانی که تازه به آن مکان ها رسیده اند.

کشورهای اروپایی در شهرهای سفید کشورمان رستوران و کلوپ افتتاح کرده اند ، دلیلی بر باز بودن مراکز آنها نیست. در اروپا ، پس از سه یا چهار هفته از نظارت بیماری ، پس از بازگشایی رستوران ها و باشگاه ها ، هیچ شیوع جدیدی ثبت نشده است.

… مردم باید هوشیار باشند و ترافیک را به رستوران ها ، باشگاه های ورزشی و قطعات برسانند. در همین حال ، اما برای یک فرد مناسب مهم است. استفاده از شخص فیلتر شده برای بیماری عروق ویروس کرونا قلب مناسب نیست. ماسک های N95 با قیمت های مفید برای افراد و Glory به فروش می رسند. زیرا این نوع فیلتر بیش از حد یا دریچه ماسک شیر را وارد می کند تا جایی را ترک کند.

افراد خبره حتی رضایت بخش هستند. به مدت هفت یا هشت ساعت ماسک ها کنار گذاشته می شوند. بهترین حالت نوعی ماسک است ، پارچه یک نوع جدی است. مراقبت همچنین باید افرادی باشد که زیر چانه افراد نمی توانند با علاقه مالک شوند. “ماسک زدن ، همراه با فضای اجتماعی و شستن مداوم دست ها ، می تواند شیوع انسان را به حداقل برساند.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا