اقتصادی

۱۰ هزار واحد مسکن ملی در زنجان به مرحله عقد قرارداد رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اصغر اسماعیلی در جلسه کارگروه رصد و پیگیری طرح‌های نهضت ملی مسکن در استانداری زنجان، گفت: خوشبختانه طی چند هفته گذشته توفیقات خوبی در خصوص منابع مالی مربوط به پروژه‌ها در استان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: همچنین نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هر هفته به صورت مستمر و منظم بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ۲ سایت غرب و شرق شهر زنجان انجام می‌شود تا واحدهای مسکونی در زمان‌بندی مناسبی به متقاضیان تحویل داده شود.

مسائل فنی نباید قربانی تسریع در تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود

مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه به مسائل فنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به صورت ویژه توجه می‌شود، گفت: مسائل فنی نباید قربانی تسریع در تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

محمد گلشنی افزود: سه بار در هفته بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور کارشناسان فنی استانداری زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت فنی بررسی می‌شود، ابراز کرد: مسائل فنی نباید قربانی سرعت بخشی در تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه به مسائل فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به صورت ویژه توجه می‌شود، گفت: کیفیت در ساخت و ساز بسیار مهم است.

گلشنی با بیان اینکه نسبت به صدور پایان‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن جلسه‌ای طی هفته گذشته با اعضای نظام مهندسی، شهرداری، اداره استاندارد و ثبت اسناد تشکیل شد، افزود: خوشبختانه در این جلسه مدیرکل استاندارد نگرانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در خصوص صدور فرآیند تاییدیه استاندارد پروژه‌ها را رفع کرد.

وی با بیان اینکه کیفیت در ساخت و ساز حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: اداره فنی استانداری زنجان توجه ویژه‌ای به مسائل فنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا