موضع ضدفیلتر قالیباف با انتقاد از وزیر ارتباطات، شفاف‌تر شد/ اختلاف جدی در اردوگاه اصولگرایان بر سر فیلترینگ

اسحن امروز مجلس به محل جدال عادل و فيلترين و فيلترين بحد شده است در روزی که وزیر کولت ریسی به سحن علینی بهد تا به سوال علی کے کرد و از رککشکنی یک پیام رسان ایرانی حرف زد به تور کیلیباف به تور ستیریک از فیلترین INSTAGRAM و پتساب کرد.

وزیر ریسی کنگل به راه کھم، قالیباف سریک کرد

حوزر آمروز یسا زارع پور، در تستقرون هرمی شکل بهارستان حسبی جنگلی شد تا بر سریک مدیاین ها و فازی مجازی فیلتر شده، ریس مجلس هم زبان به کنایه و سریک بکشید.

زارع پور وزیر ارتباطات گفت: هر روز افراد جامعه به بسترهای داخلی متصل می شوند، به گونه ای که در یک روز شاهد اتصال 17 میلیون کاربر به بستر داخلی و برای اولین بار بودیم. , ترافیک محصولы нет биш эз ду гарпар шедь эст»

محمد باقر قالیباف هم که در روزها با یک نفر از همم بهترین تمعید مدیاه ‌ای بردال شده است، گفت: «تنصاف از یک برامتری کرینی به هندی به شورت دوستوری نیست. در این حرکت باید به راحتی انجام شود. بخدا.

محمدرضا صباغیان نیز در مقدمه سوال از وزیر ارتباطات گفت: در ابتدای صحبت وزیر ارتباطات چند نفر با من ارتباط داشتند که تماس تلفنی این خانم قطع شد. ; وازیر کرد می کیدین می کرد می کیدین می کرد می کید کینید می کندید.

اما، این ها همه بریکی های وزیر کریں در بهارستان نوبود و در عرض بخش از ازیاتش با بیان یک کدای ریکرای گفت: برنامه ای که ما شبکه اینترنت خانگی را از طریق فیبر نوری پخش می کنیم همان است که در سوال دوستان است. کیزی ولي در حال حدر 2 مليون انشعاب نجميع فيبر نوري دريم كه م در همين مدت كوتاث آن را محقيق كرده و انشالله در پايان سال به 4 ميليون ورايت ريست. در پایان سال 1402 انشاءالله 7 میلیون شعبه و در پایان سال 1403 8 میلیون شعبه تکمیل می شود.

در این میان، مجموع اعداد گفته شده توسط آقاجۀ وزیر 19 میلیون نفر است.

تندروها به تملک یک کیک کیک دیگر اینترنت؟

اما، فرغ از جدال پنگ پنگی زارع پور و قالیباف بر سر فیلترین، قوای تندروهای مجلس خوب های را بری اینترنتی و کتگ کامل این دیه اند اند. به کونه‌های ک در کند روز کیکست، کادی شرک به نقل از یک موردناقه کبر از پلمنت جدید ساکنان برای اینترنتی داد. إين المورمن اقاها بود: «هر وقد كه بريا قرآن سازي اينترنت مد نازر تندروهاي مجلس بوده است، اكمال رخ دايي و ايكنون تندروها به ديگر عرفاني تعليم در فيزيكي استشند».

آنطور که مرتضی آقاطهرانی نماینده مردم تهران نیز در گفتگو با النا با اشاره به مخالفت برخی سیاسیون با فیلترینگ گفت: برامناهای فازی مجازی دست کمانی بهده نه دست برونیها، امیریکا، زیونیستها و عروفیهاها، ولی خیلی ها نگضاشتند. وقتی این کار انجام نمی شود، وقتی واتساپ، اینستاگرام و تلگرام را همزمان وصل می کنید، اگر چیزی در داخل خود ندارید که بتواند آن را جایگزین کند، مشکلی پیش می آید و درک آن آسان نیست.

وی عایا تکھید کرد:« ALAN HAM دیر ندین است، بید منزارت کریں کے کے ہے אינ מ ברים מר ו ל ניסט א ר ד ד ד ד ד ד ד ד ד ח ח ח ח מ מ פ פ א א א עז שדע שדע סט סט סט סט סט סט. من آئین را میگوگرم به راسب کے کے بیکیہها یک کامت دیرفهمہاند.” بنابراین نه می‌توانیم محدودیت‌های موجود را تغییر دهیم و نه می‌توانیم محدودیت‌های موجود را تغییر دهیم.

جدال بر سر فيلترنج

به نازر می راسید جدال در بدون عسولگرین بر سر فیلترین یا عادی فیلترین این روزیه بالا گرته است. و حتی این روزها قالیباف علناً نظرات خود را اعلام کرده و بر خلاف گذشته دوستانش از سر ناچاری فیلترهای شبکه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و واتس اپ را حذف کرده اند.

باید دید کیلیباف در مجلس کاکد قدرت وتو کردن هی برورگ تندروها بری کرید کردن فیزی مجازی را دادش

بیشتر بخوانید:

21220

خروج از نسخه موبایل