اقتصادی

حضور ۱۲ هنرمند گیلانی در محفل خوشنویسی «بنیان مرصوص» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسن صمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به حرکت خودجوش خوشنویسان گیلانی اظهار کرد: محفل «بنیان مرصوص» با رویکرد کتابت آیات وحی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در رشت برگزار شد.

وی ادامه داد: این محفل به همت اساتید مکتب‌خانه میرعماد و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان در حرم حضرت فاطمه اخری (س) رشت برپا شد.

حضور ۱۲ هنرمند گیلانی در محفل خوشنویسی «بنیان مرصوص»

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تعهد و پایبندی هنرمندان به اعتقادات و باورهای دینی بیان کرد: اساتید خوشنویس گیلانی به عنوان کاتبان وحی در حرم خواهر امام رضا (ع) حاضر شدند و پس از کتابت آیات کلام الله مجید به صورت خوشنویسی، اقدام مذبوحانه دولت سوئد در حمایت از هتاکان به قرآن کریم، محکوم کردند.

صمدی از حضور ۱۲ خوشنویس گیلانی در محفل خوشنویسی «بنیان مرصوص» خبر داد و اضافه کرد: این همایش معنوی در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد صورت گرفت.

حضور ۱۲ هنرمند گیلانی در محفل خوشنویسی «بنیان مرصوص»

وی ادامه داد: آثار این محفل نیز با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان در قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان محکومیت هتک حرمت به کلام الله مجید بیان کرد: هتاکان دین مبین اسلام و قرآن کریم بدانند که نور خدا را نمی‌توانند خاموش کنند و قرآن بیش از پیش با چنین اقدامات هنری‌مردمی متجلی خواهد شد.

حضور ۱۲ هنرمند گیلانی در محفل خوشنویسی «بنیان مرصوص»

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا