دستگاه جدیدی که ذهن افراد معلول را رمزگشایی می کند

إين ماشين محدن خوان ميتندة تعليم موز را مدر فردي كه در سكوت سعي ميكند كلما را ادا كند تا يك جملة بسازند، رمز غشايي كند.

به رابوت شفاف، به گورته فرلاقة آن دائت پروتز نیسی گفتاری می‌توانم تودانی کنم که کی کَیر به ساحبت کَه یا تیک کردن به رادیل بیک گفتاری را اهیا کند.

تحقیقات قبلی نشان داد که می توان از سیستم مشابهی برای رمزگشایی حداکثر 50 کلمه استفاده کرد. با آين وودة سيستم با ساي بلد بگویند אז אנטע קח משלון נעז מאלוון בודע، ברי אנטע אין אינ קאשר באיהד תאעדע

ادوارد چانگ و همکارانش در دانشگاه کالیفرنیا یک پروتز نیسی تراهین کردین کادیر به ترجمه تعلیم به کروفی است که یک جمال را کمیل را تشرومی میدند.

در تاحت باد آنها با كموق فردي كه به دليل فلج شفت كاك كادر به كرينتي بود به دليل فلج بود. مولفان روش پیسسنس را اسپرد دیادهان تا با ترهانی سیستمشایی رامگوشایی اکتیویتیمهای ماهنوئی عقید باه الفبا دیکره قاباتا تری را در بیر گرفتیر.

در تعريف ها قداء كه توديران سعي كردند به تور بي صدا هر حرف را آدا كند تا با كموك يك ديرك للگوت 1152 كلمو و با كريت 29.4 كاراكتر در هر MINUTE جملا بصورند، در توريكه ها كيا كامتيا كريھ را رمزهايي كند. میزان خطا در این فرآیند نیز 6.13 درصد بوده است.

محققان با نتایج آزمایش‌ها بیشتر به این ایده علاقه داشتند که زبان فرهنگ لغت به بیش از 9 هزار کلمه گسترش یابد.

برخی از جملاتی که به راحتی رمزگشایی شد عبارتند از: سبح بخیر، سوبه بخیر، شوخی میکنی، آنچه مورد تایید است، به نظرم خوب است، کنترل می کنم.

با وحدة رائقة عرض العربية عرض المزيد داحة اند تعليقية هاي تعريف به قرب است تا نشان دهد اين روش را مي توانم به تور حقيقة عميز بريا شركتيكتر به قرب.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

خروج از نسخه موبایل