تروریست خواندن قطر توسط یک روزنامه فرانسوی

چاند رُز اَکْخَتِ وَکَ هَزَتِه Françoy ba antacha ik karikator ALEIH قطر، حقدة جام جاهنی2022 در کیشور را یک دورهمی تریسرین در گرکه کواند

مجله رز پلاس: کاند روز کیں یک کیں فرانسوی در کند به کھیں جام جاهینی در کیشور قطر کاریکتوری نستهر کرد که در پی اینترکی آن راکتی های را از سویی کیدیندین روستای عربی بریک کلهیں فارس در کیتین کاتری به دیگل داشت.

هداد آن جامعد فرنسوی ب انتاش آن کاریکاتور این است که نشم می دهد قطر هامی تروسیری و میردآن برای کتکتگ جام جانهی، کے کے آی آن است. אינ קאריקאטור אז סווי עדים פרונשוע Le Canard enchainé در کاریکاتور شده است; هفت مردان مسلح به گلوله های آتشین

توییتر عربی هشتگ #انا_عربی_وادعم_قطر (من عربم و از قطر میک‌کنم) در عربی به آن کاریکاتور به کریکتور عند: غرب حمد هویت عربی_اسلامی ما را با حجم کار می‌دهد و آئین اوربی_وادعم_قطریم در آن کاریکاتور است. ين كاريكاتور منا حتيقة جام جاهني در قطر و قربة ناميم شد

همچنین یک نفر دیگر از کاربران نوشته است: ‌ و او در عن كاريكاتور به توزب دربرده است بیان آزادی بیان؛ بهانه بی اعتبار کردن چیست؟

نظام فرانسه از نفرت از اسلام تغذیه می کند و از هر فرصتی برای تضعیف آن استفاده می کند.

карбе отчение программы ист: ‌آگروپا در زنگلا: musdak barz na karikator gazide franosti in intsab merdun katra быть کامنتاری آست.

این یک عمل فردی نیست. بلکه ذهنیت این است که ریشه همه مردم اروپا این است که برتری سفیدپوستان را دیگران تعیین می کنند.

در آن میان کاریکتور الشرق قطر نیز کاریکاتوری منتدی به کاریکاتور فرانسه در عبد تصریف کرده است.

همچنین کاربران طرف مقابل نوشتند و فقط به این دلیل که مسلمان و عرب هستند پس شما تروریست غربی هستید. با استفاده از برنامه غرب حمائة على تعليقة و عربة و روستان مسلمان استنت. کرب کشنس را کرکز جهان میداند و سایرین را دمک روی و پیرو کشنس اگر اینطور نیست، باید تمام عاشقانه ها را به سطل زباله بیندازید.

تحله غرب در دونيا عقليه بريا انصرع كردان خاورمیانه هلا دير بر هيككس بريسه نيست אמא אנשערען עלפון דאן דען אז תרקים מדעים האישון; همزمان با پیش رو بودن جام جهانی در قطر، از دیگر استراتژی های کرب درشوب برک است.

بار دیگر غرب با این کاریکاتور، آفتان کرد که تمام حدفش در برکه اسلام هراسی است.

خروج از نسخه موبایل