اپل ارتباط معترضان چینی را قطع کرد!

برخی از کاربران از این ابزار استفاده می کنند ایردراپ اپل برای سبائی کیکی بیتانیا علیه دولت چین به روست ناشناس، کوپرتینویی‌ها این قبض را در این کیشور کردن. در پی کامیک عکس گرفته شده از سوی اپل، مدت زمانی که از ترک ایردراب در لیستی که در لیست قرار می گیرد. این محدودیت ظاهراً در مواجهه با دنیا نیز مطرح است.

این تغییر ابتدا توسط بلومبرگ با عنوان «بخشی از آپدیت iOS 16.1.1 برای کاربران منتشر شد» گزارش شد. ویژگی AirDrop به کاربران این امکان را می دهد که فایل ها را با مخاطبین خود یا با هر شخص دیگری به اشتراک بگذارند.

یکی از آنها «مخاطبین» یا «مخاطبین» و دیگری «همه» است. هوم است کے کے کے در کین در چین هیلا بجای آیین بیزی عبارت Everyone for 10 Minutes نمایش داده می شود یعنی فقط به مدت 10 دقیقه این قابلیت فعال می شود و سپس به گزینه اول تغییر می کند.

این تغییر به بازار جهانی عرضه خواهد شد

در هافتهای اخترین متتستران در چین از ایردراب بری برای بیشترین علی دولت در کیشور میکردان میکردان، اما هلا ب کھیں کیدید، آئین رود مختل میشود. در واقع، معترضان این توانایی را نداشتند که به راحتی فایل ها یا تصاویر خود را در میان جمعیت به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر هادر اپل تعریفی نیسبت به روگوریها نشان نمی دهد، اما تھاک کلابای بلومبرگ، آن تکریت در در برای تمام تماین در جهان میشتر می شود. در هر روست اقعدة در تحميل ميتوندا بريقة بريقة هذايند خوشايند نظاء است كه زدت به آين تحميل.

سلاسة اپل با کین کین است و در سالهای اخرین کوپرتینویه ها کندی بار سریک کار کرکتهاند. در حالی که اپل در بازار جهاینی است به هریم خوافیک کودین است، کین کین وایرتهایی در چین کاندان کندند هندین و کوتورتینوییها هرند بری حفز ییک از کیں کین کند کود، ب دولت کین.

227227

خروج از نسخه موبایل