مجله علمی و پزشکی

تماشای خشونتی که اثرات آن در آینده نمایان می شود

குத்தை குர்ப்ப்பு தெவை குத்து க்குத்துக்குக்கு திர் பின் பின்

بر اساس یک گزارش شفاف، محققان دانشگاه مونترال (مونترال) محتوای داده‌های تقریباً 2000 کودک 3.5 تا 4.5 ساله را تجزیه و تحلیل کردند.

هنگامی که این کودکان 12 ساله بودند، معلمان و معلمان آنها می خواستند عملکرد آنها را در مدرسه ارزیابی کنند.

سپس مشخص شد که پسران و دخترانی که در اوایل کودکی در معرض محتوای خشونت آمیز قرار می گیرند، احتمال بیشتری دارد که بعداً “افزایش ناراحتی عاطفی” را تجربه کنند.

دکتر لیندا پاگانی (لیندا پاگانی) نویسنده اصلی این مقاله است.

و افزود: برای نوجوانان نیازمند راهنمایی مدرسه هستیم.

تا آن زمان معلوم نبود چه از منظر تربیتی و چه از منظر روانشناسی در معرض محتوای دوران کودکی کودکی قرار گرفته باشد.

دوکر پاگانی گفت: تشخیص عوامل اولیه قبل از اسلام که بر سلامت اینده بوک تاسیر میکین میک کے کے بریک بریک فرد و کوھیلی است. سازگاری روانشناختی و انگیزه آموزشی از عناصر ضروری در گذار به موفقیت در دوره نوجوانی هستند.

ین غروف هوروشی برای استودی خود ک این فیک در مجازیت در توسعه و رفتار اطفال نصیر شد کیں کیں ت کے کے کے کہے

والدین پسران و دختران در مطالعه شرکت می کنند. سپس در سن 12 سالگی کودکان و معلمان پیشرفت روانی و تحصیلی و همچنین انگیزه و مشارکت آنها در فعالیت های کلاسی را ارزیابی کردند.

پژوهشگران به تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجزیه و تحلیل همبستگی‌های معنادار بین بخش‌ها و محتوای خسوس عظیموزی که دوره پیش از دبیستان در موران کران کردان کردان پرداختند.

נ ת שי קירד איש ו סיהי ז פ פ פ מעשטע ר ר סט א א ז ז ע ע ע נ נ נ א א ר ט עד עד עד עד עד پیدا

در عرض المزيد كه تحميل تحميل خوشونت امعز در تول سالهاي پيش از ورود به دباستان با كريكري رووي كوكي و تشاهلي در كے كے

برای دوکرتان، تیکه هایی با دائین کاکاست افتیفی و کاظن تخصیص در کلاس درس و کناش کیں تاکشیلی تا 12 سلکک و کاکی شد.

برای پسران نیز تشاهن کنتمن کوشونت امیز با بادین کیں کے کہ ہے افتی، بِتوگی، سرکش شدن و منزوی شدن از نازر جولیکی کهدن بود.

محققان همچنین مشاهده کردند که آنها با یکدیگر تعامل دارند و در محیط کلاس درگیر هستند.

Doktor Pagani мигивей: печание пиш AZ дбистан дарендан со фильмытыхай телевизия в трази хам’зать пндари кендт в هр чизи را хе мибиннд баданاند فعالй باداندان. آنها به ویژه در برابر کسانی که از تصاویر طنز قهرمانان و جنایتکاران برای حل مشکلات خود استفاده می کنند آسیب پذیر هستند.

وی افزود: قرار گرفتن مکرر در معرض سکانس‌های اکشن پرسرعت و آدرنالین و جلوه‌های جذاب خاص می‌تواند باورها، نگرش‌ها و تصورات از تعامل اجتماعی را تغییر داده و یادگیری مهارت‌های اجتماعی نادرست برای سازگاری با مدرسه را دشوار کند.

جسیکا برنارد (جسیکا برنارد) یکی از نویسندگان این تحقیق می گوید: مانند مشاهده خشونت در زندگی واقعی، قرار گرفتن مکرر در معرض دنیایی از خصومت و خشونت که توسط موجودات به ظاهر عجیب و غریب به نمایش گذاشته می شود، می تواند باعث ترس و استرس شود. باعث می شود کودکان تصور کنند که جامعه خطرناک و ترسناک است و می تواند منجر به واکنشی شود که در موقعیت های اجتماعی بیش از حد معمول مبهم است.

وی افزود: در سالهای پیش از دبستان، هک کیندین کرین در کرین در ترکیت اکایکت آکاگریت روی پیں نامایش کرین کرین کرین کرین.

Pagani گفت:، اما قرآن کرین در سیستم های جولیکی می تواند به آن کمک کند تا هاکرت های کے کے کے کے کے بریشان بریشان بود و در نکش کلیدی در فردی و اکموکی کے کے کے.

محققان امیدوارند که متخصصان اطفال، والدین و جوامع به این اطلاعات توجه کرده و آن را در نظر بگیرند.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا