کسب و کار محلیمجله عمومی

نرم افزار هلو بهتر است یا سپیدار؟

انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب در میان انبوهی از نرم افزارها باعث شده است که این موضوع به دغدغه جدیدی برای صاحبان مشاغل و مدیران مالی آنها تبدیل شود. هر یک از این نرم افزارها مزیت های خود را دارد و همچنین دارای ایرادات مختص به خود است ، بنابراین هر فردی می تواند با تعریف معیارهای خود بهترین نرم افزار را از میان این نرم افزارها انتخاب کند.

در این صفحه قصد داریم تا شما را با دو نرم افزار حسابداری معروف در بین صاحبان سرمایه و مشاغل یعنی نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار آشنا کنیم و بگوییم که کدامیک از این نرم افزارها در عرصه حسابداری حرفه ای تر ظاهر شده اند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با نرم افزار هلو

نرم افزار هلو یک نرم افزار حسابداری است که از سال 1337 وارد بازار نرم افزارهای حسابداری شده است . این نرم افزار دارای زیرمجموعه هایی است که شامل نرم افزار هلو فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، نرم افزارهای حسابداری صنعتی و نرم افزارهای حسابداری تجاری تخصصی می باشد. نرم افزار حسابداری هلو این قابلیت را دارد که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به راحتی بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند . صاحبان مشاغل می تواند این نرم افزار را در 4 سطح با توجه به نیاز، شرایط کاری و بودجه خود ارزیابی کرده و یکی از سطوح را خریداری و استفاده نمایند.

این نرم افزار حسابداری دارای امکانات فراوانی هستند که از جمله آنها می توان به صدور هر نوع صورتحساب، اطلاع رسانی خودکار سررسید چک و امکان دریافت انواع صورتحساب اشاره کرد. این نرم افزارها دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و کارخانجات چه در زمینه انبارداری ، حسابداری، خرید و فروش، بازرسی و کنترل تولید می باشند و این امکانات گسترده در کنار سهولت استفاده، این نرم افزار را به پرکاربردترین نرم افزار در زمینه حسابداری تبدیل کرده است.

نرم افزار مالی و حسابداری هلو در نسخه های تک کاربره و تحت شبکه موجود می باشد. و از دیگر امکاناتی که در مورد این نرم افزار می توان به آن اشاره کرد، اطلاعات گرافیکی برای ارزیابی سیستم و فروش، امکان استفاده از بارکد خوان، گزارش سود و زیان و همچنین در این نرم افزار امکان استفاده از کارتخوان وجود دارد. صدور فاکتور خرید و فروش و مرجوعی، تعریف کالا در دو سطح و تعریف چک های دریافتی و پرداختی و البته امکان ارسال پیام کوتاه کلی به سامانه و ارسال اطلاعات داخلی به مدیران، امکان اتصال به کلیه تجهیزات سخت افزاری ، از دیگر امکانات این نرم افزار حرفه ای است.

مزایای نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو یکی از بهترین انتخاب ها برای حسابداران مبتدی است که دانش حسابداری ندارند و این گزینه بسیار مثبتی برای این نرم افزار محسوب می شود . این نرم افزار بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مدیریت کسب و کارهای کوچک شماست.

یکی دیگر از مزایای این نرم افزار نصب آسان و قابل فهم بودن آن است. شما با نصب نرم افزار هلو و گذراندن دوره های آموزش نرم افزار هلو می توانید به سرعت بر مباحث اصلی این نرم افزار مسلط شوید. همچنین این نرم افزار امنیت اطلاعات بالایی دارد که از سطح استانداردی برخوردار است و به راحتی می توانید هر قسمت از اطلاعات خود را رمزگذاری کنید تا از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نمایید .

از جمله دیگر مزایای این نرم افزار می توان به باشگاه پرسش و پاسخ مشتریان، پشتیبانی 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز، استفاده از دوره های آموزشی رایگان نرم افزار هلو، ارسال کارشناس به محل مورد نظر کاربر یا دریافت سرویس از طریق نمایندگی های سراسر کشور اشاره کرد. همچنین قیمت این نرم افزار نسبت به بسیاری از نرم افزارهای حسابداری بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

https://shopholoo.ir/product-category/محصولات-نرم-افزار-هلو/نرم-افزار-هلو-فروشگاهی/ 

معایب نرم افزار حسابداری هلو

مهم ترین مشکلی که می توان در مورد این نرم افزار حسابداری برشمرد ، اختلالات پشتیبانی این نرم افزار است که برخی از کاربران را با مشکلاتی مواجه کرده است.

آشنایی با نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار نزدیک به ده سال است که وارد بازار کار شده و در این مدت صلاحیت و کیفیت خدمات آن برای صاحبان مشاغل به اثبات رسیده است . این نرم افزار که یکی از پرفروش ترین سیستم های حسابداری در ایران است در دو نسخه (سپیدار) و (دشت) طراحی شده است . نسخه دشت برای مغازه ها و فروشگاه ها اختصاصی شده و برای کسب و کارهایی مانند فروش طلا، سوپرمارکت و لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب می باشد.

اما نسخه سپیدار آن برای شرکت های متوسط ​​و کوچک طراحی شده و دارای زیرمجموعه های حسابداری تجاری، تولیدی، خدماتی، قراردادی و توزیعی است . بنابراین کار شما هر چه باشد، کوچک یا بزرگ، فرقی نمی کند، هر دو نرم افزار چه هلو و چه سپیدار برای شما مثمر ثمر هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

از مهم ترین امکانات نرم افزار حسابداری سپیدار می توان به اجرای خودکار عملیات با حجم بالا در پایان سال مالی، امکان صدور اسناد به صورت روزانه و ماهانه ، امکان تهیه ترازنامه سود و زیان، ثبت دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی بدون اتلاف وقت و به ساده ترین شکل ممکن اشاره کرد .

مزایای نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سیستم سپیدار نرم افزاری بسیار جامع است که تقریبا تمامی نیازهای واحد حسابداری شرکت ها و فروشگاه ها را برطرف و پوشش می دهد. این نرم افزار دارای یک گروه پشتیبانی بسیار قدرتمند است . این پشتیبانی و خدمات به مدت یک سال پس از فروش رایگان است. همچنین نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار آسان است و بخش جستجوی این نرم افزار نیز بسیار کاربردی است و به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کرده و در زمان صرفه جویی کند.

https://shopholoo.ir/آموزش-نرم-افزار-هلو/

معایب نرم افزار حسابداری سپیدار

از مهم ترین معایب این نرم افزار سرعت بسیار پایینی آن است ، همچنین قیمت بالا و هزینه تعمیر و نگهداری بالا از جمله مشکلاتی است که در مورد این نرم افزار مطرح شده است. بعلاوه پشتیبانی ضعیف نیز کاربران این نرم افزار را با مشکلاتی مواجه کرده است.

نرم افزار هلو بهتر است یا سپیدار

در این صفحه سعی کردیم تا به معرفی و مقایسه دو نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار بپردازیم. در پاسخ به این سوال که کدام یک از این نرم افزار ها بهتر است، باید بگویم که با وجود هر یک از مزایا و معایب این دو نرم افزار ، تصمیم نهایی کاملا بستگی به نظر کاربران دارد.

آشنایی با محیط کاربری و روش کار با این نرم افزار ها می تواند شما را در انتخاب مناسبترین نرم افزار برای کسب و کارتان یاری کند. اگر بدنبال نرم افزاری هستید که هزینه زیادی در پی نداشته باشد ، کاربری آسان و یادگیری آن ساده باشد ، نرم افزار هلو برای شما مناسب است.

با این وجود نرم افزار سپیدار بدلیل اختصاصی تر شدن برای کوچکترین کسب و کارها می تواند برای مشاغل کوچک و کارگاهی شما مناسب تر باشد.

سخن آخر

با تشکر از شما که تا پایان مقاله همراه ما بودید، در انتها باید بگویم که در میان دنیای پر از شگفتی نرم افزار های حسابداری ، این مقاله نمی تواند به طور کامل بیان کند که کدامیک از نرم افزار ها برای کسب و کار شما بهتر است زیرا در نهایت این شما هستید که انتخاب می کند که از کدام نرم افزار استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی و آموزش های بیشتر به سایت هلوشاپ به آدرس https://shopholoo.ir مراجعه کنید.

منبع:

https://shopholoo.ir/لیست-قیمت-خرید-نرم-افزار-هلو/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا