اقتصادی

گروه‌های مردمی در مشارکت پررنگ انتخابات نقش مهمی دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام محمدهاشم زروندی ظهر سه شنبه با حضور در «استودیو انتخابات» اظهار کرد: گروه‌های مردمی در مشارکت پررنگ مردم در انتخابات نقش بسزایی دارند.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مرجع مردم برای انتخاب اصلح، حلقه‌های میانی، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی هستند، افزود: ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با مردم می‌تواند در مشارکت مردم نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی از طرف گروه‌های مردمی و جهادی صورت گرفته است، افزود: یکی از اقدامات کافه گفت‌وگو جهاد تبیین است.

زروندی اظهار کرد: کافه گفت‌وگوها در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان‌ها فعال هستند.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی به‌دلیل ارائه خدمات ویژه در مناطق محروم ارتباط تنگاتنگی با مردم و جامعه هدف خود دارند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا