افزایش التهاب بدن با امگا۶

غلاله اسغری متخصص تغذیه، از روگن كلزا و كردو به تحدید موروند فیهمی غنی از امگ 3 نام برد و گفت: امگ 3 انتدی علیه است و بلوك اسكاد علیهی در بدن، از جملة دعوک امڑ 3 است.

اسغری بیان کرد: اسید کرب امگا 6، در روگن ذرت و روگن افتبگدران ودرد درد که روگن علیه در بدن را بدن را می دهد بر هم آیدان ترافید بین امگ 3 و امغا 6، بر هم یدون ترافید بین امگ 3 و امغا 6، بر. هم يدون ترفيد بين امغا 3 و امگ 6، بر هميدون در بدن مي شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پروبیوتیک ها منابع غذایی خاصی هستند که بر روی فلور طبیعی روده تأثیر می گذارند، تولید آنها را افزایش می دهند و سلامت دستگاه گوارش را افزایش می دهند و همچنین مقاومت به انسولین را افزایش می دهند. ، جلوگیری از افزایش چربی خون، جلوگیری از سندرم متابولیک، چرخ ها و… ساخته می شوند.

و ادامه داد: پروبیوتیک ها در إدریم از ینفتیسها حم نقش دراند هم درانت هر که تنزر بکتریها ومفید و پیزیت باکتیر هادید هادید، بھیوتیکه از پیستیا آنها نیز باکریت واعتماد است.

اسغری گفت: حبوبات و لبنیات با تشمیرهای پربند، برام مسعادی را بری ادین بچتری های روحد و در آدر توردین بریوتیکه می کنند.

وی تکدک کرد: سیر و پیاز با درکت مدهای به نام علیسین رایسین بدن را در کبال ویروس ها و کیکه ها میدند دیندن. استفاده از دو ماده غذایی در رژیم غذایی روزانه به طرق مختلف توصیه می شود.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

خروج از نسخه موبایل