مجله علمی و پزشکی

اگر از درد رنج می‌برید، عینک سبز بزنید

به گزارش شفاف، فیبرومیالژیا یک بیماری مزمن با مدت طولانی است. این بیماری منجر به درد در تمام عضلات، درد در مفاصل و خستگی می شود.

אגר אז דרד ראנג מיבריד، אינאק סבז בזטים

дрдхай наши эз фибромиалжия можно аст грозя башчент. هذا هذا هيك للد قدمة شده اي بريا در عرض المزيد نهدة نهديه، اما ديكتورا على متعدد اند كه فاكتور لا سترس و جنتيك موجست است علي في الهواء.

The use of ایناکیهای که تول موج کاسی را درف نور سبز فیلتر می کند، اضطراب ناشی از درد را می دهد و نیاز به دردهای کرونیا را به داروها می پردازد که به داروها تقدیم می کند که عاریگر از درد را می دهد.

در سایت اینومیکی انجمن بیهوشی آمریکا از اینک سبز سبیس بری کندی ساعت در روز، برای کے دردهای هیل از کریں شده است.

تحقیقات محققان نشان داده است که طول موج نور خاص است، اعصاب مغز را تحریک می کند و به مدیریت درد کمک می کند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، فیبرومیالژیا بر زندگی حدود 4 میلیون سالمند در آمریکا تأثیر می گذارد.

دوکتر گلور گفت: درد و عربسه دردان علاوه بر این، ترس و اضطراب با درد و اضطراب تشدید می شود و اغلب منجر به افزایش مصرف دارو و اعتیاد می شود.

برای 34 بیمار مبتلا به فیبرومیالژیا که به طور تصادفی انتخاب شدند، محققان استفاده از عینک را چهار ساعت در روز به مدت دو هفته تجویز کردند و سپس مورد را بررسی کردند: 10 بیمار با عینک آبی، 12 بیمار با عینک شفاف و 12 بیمار باقی مانده. از ايناك سبز عرض المزيد

بیمارانی که از Aynak Sabz استفاده نکردند ، কার ক্র্যা শার্যার স্র্যার ক্র্তা কার্যান কার্ত্দ দার্দ্দান দার্যারে গাধাইকায দ্র ক্দাদান ক্দাদান

محققان اعلام کردند: با وجود اینکه میزان درد داوطلبانی که عینک سبز مصرف می کردند ثابت بود، اما میزان مصرف دارو کمتر بود و نشان داده شد که درد به اندازه مناسب کنترل شده است.

دوکتر گلور گفت: عینک ها به تور کیں برای فیلترکردن تول موج خاسی در تعرف نور سبز تراشین شده اند.
اکثر بیمارانی که از عینک سبز استفاده کردند، احساس بهتری داشتند.

منبع: سایت اخبار علوم اعصاب

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا