مجله علمی و پزشکی

۸ درصد انسان‌ها را ویروس تشکیل داده‌است!

براسا براسی که کے کے کے کے شد، براسای دنیاگیریهای ویروسی بستانی ک بہ شکل توالیهای دینای اوریوسی وارد جنوم ما شد، هنوز در اندرای سلم فیروسی است.

رتویروروسیهای درون‌زاد هینسی (HERVs) کودود 8 درصد از جنوم عنسان را تشریح می‌کنند از انتفتیشی‌های بر جای مندهاند ک میلینها سال پیش از اجداد پیمتیسان را انسان را کولتیده کرده بود. و به این دلیل دگرگون شدند که به انسان تبدیل شدند.

مانند HIV امروزه، رتروویروس های قدیمی میزبان مواد ژنتیکی برای تولید مثل هستند. به طور معمول، این نوع ماده ژنتیکی از نسلی به نسل دیگر منتقل نمی شود. اما برخی از رتروویروس های دنیای باستان قابلیت انتقال به نسل بعدی را ندارند. در رترويروروسها ب هداد قدر دادن سلولهاي زايا در تول ميلينه ها سال خود را با جنوم اجداد انسان تلفيك كردن و مسكس است دوائزي استفائني بر نهيه كريبالگري و توكرين كريبيه ها دالت باشهدني.

ژن های ویروسی در ژنوم انسان فعال هستند

ویروسыха женном ход ра бх школ провирос вард امروزه حدود 30 نوع مختلف رتروویروس انسانی وجود دارد که شامل بیش از 60 هزار پروویروس است. أنها تاریخ تولود دنیاغیرهای را نشان می دهند که بشر در تول دوره تعلیم خود را درمعرض آن ها کار کرته است.

The wise men fikr mi’kennden een viruses در قنامتی از زمان جمیت را به تور بیشتر کردن کیردن کیردنها در جنوم انسانها بیک در کنوم گوریل و شمپانزه و پیمتیسانهای دیگر نیز تشبیه شده اند اند.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که ژن‌های رتروویروس‌ها در انسان در بافت‌های بیمار مانند تومورها فعال هستند و در طول تکامل فعال هستند. اما مشخص نیست که ژن های HERV چقدر در بافت های سالم فعال هستند.

محققان تصمیم گرفته اند به نام HML-2 روی HML-2 تمرکز کنند. در جروح نسبتبه جروحهای دیگر دیرتر فیسل شده اند و تی کیریر از 5 میلین سال پیش منکراد شده اند. هذا درحالـحادر برک از پرویروسهای ن کروه درون جنوم انسان توردید بروتینهای ویروسی را حفظ کرده اند.

محققان ماده ژنتیکی در همین پایگاه موجود هستند. آنها با ویروس HML-2 سازگار بودند و 37 ویروس مختلف HML-2 یافت شد که هنوز فعال بودند.

تمام 54 منتوب بافتی که فردائی عرض المزید وتحلیل کردند، هدودی از تعلیمی یک یا کند مورد از ن پرویروسها را نشان میدادند. علاوه بر این، هر نمونه از بافت حاوی مواد ژنتیکی از حداقل یک پروویروس است که می تواند پروتئین های ویروسی را نیز تولید کند.

8 درصد انسان ها به این ویروس مبتلا شده اند!

نکش رترویروس‌های درونزاد هنسان در سلامت و بریدی انسان

این واقعیت که هزاران قطعه ویروس باستانی هنوز در ژنوم انسان وجود دارد و حتی می تواند پروتئین بسازد، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. به خصوص اگر ویروس‌های مرتبط با آن‌ها هنوز فعال هستند و می‌توانند باعث سرطان سینه و ایدز در حیوانات شوند.

அக்குக்கு அய்றை அய்றியி ரடைட்டேர்ப்பிர்ப்ப்பிர் மாட்ட்டு முட்டை மாட்டை ஦ர் பான் சுக்கு முர்க்கு சுர்ப்ப்பு ஸுர்க்கு ஸுர்க்கு

فردائة تعريفة فيروسـمند HML-2 را در سلولهاي كركنگ كردہ كردہاند در ستیدین بریک، هوزر معد جنتیکی HERV در بفتهای بمراد عرض المزید به کریںیہیہ ہے ہے ہے ہے سکلروز کلروز بای اميوتروفیک شده است. یک مطالعه جدید در مورد این موضوع که ژن‌های HERV حتی در بافت‌های سالم وجود دارند، دیدگاه جدیدی به این داده‌ها اضافه می‌کند. ברינאסאס، הוזור אראני HERV מוקש אסט בריים פאטנים דאם בירום בה מוקע

محمدتر عند، ژن ها یا پروتئین های HERV ممکن است هدف سایر داروها نباشد. رتروروروسهای درون‌زاد بهه‌نون هدفی بریا کندی دروویروسی ازجمله دروانی نتدرترویروسی، آنتی‌بادی برای درمان کرکن سینه و درمان‌های سوسابر سلول T برای ملانوم رومیک کارکردند.

علاوه بر این، درمان هایی که از ژن HERV به عنوان نشانگر سرطان استفاده می کنند نیز باید برای درمان سرطان استفاده شوند.

از سوی دیگر، کروشیت جدید نشان می دهد که رتویروروسهای درونزاد هیتس میکانہ بری انسانها ومفید شود. معروف ترین HERV که در جنوم انسانها و فیلمین جای گرته است و syncytin به نام دارد، جنی است که از یک رترویرووروس بستانی ساخته شده و نکشیده همیندی در تصفیف جفت دارد. granceйство др хме pistandaran beh ik proteyn derzhavsheda AZ virozom облачасть که ژان خوابیدن و رامزدیم میکوند.

بهـتور similar, mosh, cat و کوسفند نیز راهی برای از رتویروروسهای درونزاد بهـمنزور کردون از کود دربرابر ویروس بستانی رایلا که آنها را انگیت کرده است، پیداد کرده است. بیدیک کنهای ویروسی جای کھید در جنوم هوست نمیـقانہ از ماشین آلات هوستان بری تودیر ویروس کاملا وکیند کند، نورک کافی از کھیں کاکا آنها در بدن ویروس می کند در بدن ویروس کامل شد، در کرکا ترکھا بیروس اجدادی خود پیشت کند.

وسلماند این توریو را میترکندن که یکی از رتویروروسهای درونزاد یکتونکشده مسکس است میلیونها سال پیش آیین نکز کوکروتی را در انسانها یفا کرده به ده هذا. ستوديو جديد بدن شده اند ميکند کند HERV ديگري که از وارد بدن شده است، موک است همين نکش را داليت کند.

ناشناس

سطح جدیدی از تحقیقات نشان می دهد که فعالیت HERV قبلا ناشناخته بوده و سوالات زیادی را ایجاد می کند.

هنوز نادانسته های جایدا بیروس های بستانی که در جنوم انسان جا کوش کرد وجود دارد; ازجمله عیا هوزور انها مفد است و می شود عرض المزيد

به این سوالات پاسخ دهید.

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا