مجله ورزشی

تصمیم دختر درویش پس از ماجرای جنجالی رونالدو

آفتاب‌‌نیوز :

استقبال باشگاه پرسپولیس از کاروان النصر عربستان و حضور رضا درویش به همراه دخترش در هنگام ورود کریستیانو رونالدو و سادیو مانه حاشیه‌هایی را برای مدیرعامل پرسپولیس ایجاد کرد.

درویش در خصوص همراهی دخترش در مراسم استقبال از رونالدو و گرفتن عکس یادگاری با او عنوان کرد: «بخل و حسد تاروپود خیلی‌ها را گرفته است. هر وقت احتیاج بود از بچه‌هایم استفاده کردم. خوشبختانه عضو گروهی نیستیم که بابت هر عضو خانواده حقوقی برایمان در نظر بگیرند. از او به عنوان مترجم کمک گرفتیم. اولین بار هم نبود، ولی دوربین آنجا‌ها نبود. سوالی داشتم که فکر می‌کردم شاید خیلی‌ها قبول نکنند در مورد فلسطین بپرسند. می‌خواستم مطمئن باشم حتما این سوال پرسیده شود. اتفاقا خیلی اصرار داشت به محیط مردانه نیاید. گفتم عیبی ندارد. چون دوست دارم این سوال را از طرف باشگاه بپرسم. رونالدو هم خیلی خوشحال شد و گفت خوشحالم که از این مردم دفاع می‌کنم».

مدیرعامل پرسپولیس که برای بسیاری از نامه نگاری‌های خارجی خود از دخترش به عنوان مترجم کمک می‌گرفت هیچ حقوقی را به او تا کنون پرداخت نکرده است. دختر درویش در دو جلسه کاری دیگر با پدرش نیز به عنوان مترجم حضور داشته است، اما پست سازمانی دریافت نکرده بود، اما حضورش در کنار پدر هنگام ورود رونالدو حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد.

همین امر حاشیه‌های زیادی را برای مدیر عامل پرسپولیس به همراه آورده است تا او نسبت به ادامه فعالیت دخترش احتیاط بیشتری کند. از این رو دختر مدیرعامل پرسپولیس دیگر هیچ فعالیتی نخواهد داشت و صرفا برای کمک به پدرش در امور ترجمه کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا