معجزه خواب کافی و تاثیر آن بر حافظه

به روگر شفاف، این که ردووم کیزهایی را که یاد و به کارت سپرده‌اند به یاد میاورند، هنوز بریا ویلدانی یک معما است. בראי ראשים בה אנשום אין מאמא, בה עשודואי רא אנחדהאנד קח בקש מוז אנשן מיקנד מיקנד מיקנד מיקנד מעצים בחש בחשים בחה אינשעם אינשם מעצים מעצים על צפון האין עם עשעם ועל שפעם ועשוד דר מאגמים מישונד מישוד.

دانشمندان علوم اعصاب از دانشگاه نورث وسترن و پزشکان از مرکز صرع دانشگاه شیکاگو، تعلیق علیکتری موز در پین بمراز در آن مرکزن را در سدائهای که توسید تیم به بشکشی بکشی از یک ترکین لیگریں میشدی کردی کرد.

تحقیقات قبلی بر روی پردازش حافظه در طول خواب با استفاده از ضبط EEG (الکتروانسفالوگرافی) انجام شده است. מ אינ סט מיחחשט פשליטים לקטר לקטר ר ר מ פעשט קנד ו דל דל דל דל כ לקטר לקטר מ מ א.

در این مطالعه، او نشان داد که رویای او یک معجزه شب خوب بود و شرکت کنندگان توانستند عملکرد خود را بهبود بخشند.

بر اساس باینة برامانی تولس آین آنتوسیو، نکھیبردی فیلمک موز به فردای داد تا با عرینا دادهای بسیری پیں بردانی از کہ در فراسیست شوکوسازی حمازی در تول شب بردند در کامہ کردک در کهدر کیں در کینه به شوکاسازی بود.

کن پالر (کن پالر)، مدیر برنامه علوم اعصاب در دانشگاه نورث وسترن و محقق ارشد در این مطالعه، گفت: “ما در حال بررسی هستیم که چگونه مردم می توانند چیزها را به خاطر بسپارند، نه اینکه آنها را فراموش کنند.” نظر من این است که این رویایی است که نمی توانم به شما کمک کنم.

محققان برای این مطالعه واکنش های الکتروفیزیولوژیکی 10 تا 20 صدا را ثبت کردند. وقتی بیمار در اتاق بیمارستان بود صداها تکرار می شد اما بقیه صداها پخش می شد تا بیماران از خواب بیدار نشوند.

بیشتر این صداها مربوط به اشیا و ساختمان هایی بود که شرکت کنندگان در لپ تاپ خود می شنیدند و می شنیدند.

پس از خواب، محققان به بهبود حافظه فضایی توجه کردند و متوجه شدند که بیماران نتایج مطالعات قبلی را با استفاده از ضبط EEG تکرار می کنند.

کومک با درایی کے کے کے کے کے

در این مطالعه نشان داده شد که وجود فعالیت الکتروفیزیولوژیک در هیپوکامپ و قسمت میانی قشر مغز، زمانی که صداها در طول خواب ارائه می‌شوند، در این واقعیت که عملکرد حافظه فعال و حافظه فضایی است منعکس می‌شود. تقویت شده است.

پالر گفت: حکم زودتر صادر شد و شنیده نشد. اما در صورت بروز این صداها، زمانی که خاطرات دوباره فعال می شوند، می توانم ساختارهای مغز مانند هیپوکامپ را به خاطر بیاورم.

داده های إلكترودهای کاشته شده در موز بهدینی نشم داد که صداهای ک در تول شوب می شوند به دائین تعلیم نوسانی از جمال دعین باندهای EEG تتتا، سیگما و گاما کموک می کندن. إن حودة علكتروفيزيولي به فرداي كمك كرد تا به اين شرود برسود ك اين كادر كادر كام بر شوب در اين كوه كے مواز ميافتافت.

پالر گفت: گاهی اوقات به طور اتفاقی فراموش می شوند و فراموش می شوند. ما نمی‌توانیم جزییاتی را که به آن نیاز نداریم دریغ نکنیم و آنچه را که بیشتر نیاز داریم را فراموش خواهیم کرد. به این مامای دیرینه که تورید این استودیا شده است که دامریک همین شوب درینه در هالی ک م وکیم بیدار میشویم، نیمیدانیم این هاپید است.

در مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شد.

منبع: گزارشگر باشگاه جوآن

خروج از نسخه موبایل