مجله ورزشی

ستاره مظهری اولین زن مسلمان حاضر در مسابقات جهانی موج‌سواری  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی، تیم ملی موج سواری ایران با ۳ نماینده مرد و یک نماینده زن در رقابت های جهانی السالوادور که جنبه انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ هم بود، شرکت کرد. ستاره مظهری با پوشش کامل اسلامی در رقابت های فوق حضور یافت تا نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان حاضر در رقابت های جهانی موج سواری ثبت کند.

ستاره مظهری نائب رئیس انجمن موج سواری و داور بین المللی این رشته مهیج دریایی بوده و سال گذشته با دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های جهانی موج سواری معلولین به عنوان داور حضور داشت و سال ها عضو تیم ملی اسنوبرد نیز بوده است.

حضور نماینده شایسته بانوان کشورمان با پوشش کامل در رقابتهای جهانی موج سواری انعکاس مطلوبی در بین کشورهای اسلامی داشت بطوریکه مالدیو میزبان رقابت های موج سواری آسیا از وی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد تا باعث ایجاد انگیزه برای بانوان کشورهای مسلمان برای حضور در رشته موج سواری گردد.

تاکنون تیم ملی موج سواری ایران تنها در بخش مردان در این رقابتها حضور پیدا می کرد ولی در این دوره از رقابت‌های جهانی بنا بر تاکید و حمایت رئیس فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی مبنی بر حضور بانوان شایسته کشورمان با پوشش کامل اسلامی در این رقابت‌ها باعث گردید تا برای نخستین بار ستاره مظهری بعنوان نخستین موج سوار زن ایرانی و حتی کشورهای اسلامی عازم مسابقات جهانی السالوادور گردد.

دانیال بحرالعلوم، ارژنگ بحرالعلوم و ستاره مظهری سه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بودند مسابقاتی که در آن موج سوارانی از ۶۳ کشور جهان در آن حضور داشتند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا