سریال صحنه زنی چند قسمت است؟

درباره فیلم ایرانی صحنه زنی

نوع فیلم: سینمایی

ژانر: اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۹

کارگردان: علیرضا صمدی

بازیگران: مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی و…

خلاصه داستان: اسد همراه با گروهش صحنه های جعلی تصادف می سازد تا از بیمه خسارت بگیرد اما در یکی از روز ها کارشان دچار مشکل می شود و وارد چالشی می شوند که … شما می توانید با تماشای فیلم و سریال های جدید اوقات زیبایی را سپری کنید با ما همراه باشید .

فیلم صحنه زنی را می توان از جذاب ترین فیلم هایی دانست که به زودی اکران می شود. این فیلم به عنوان دومین اثر اجتماعی از علیرضا صمدی شناخته می شود که تماماً ساختار و وجهی متفاوت دارد. او داستان را بر اساس واقعیاتی که در بطن جامعه تولید کرده است. او بر همین اساس تلاش می کند تا از طریق فیلم خود به بررسی این موضوع بپردازد. این فاکتور باعث شده تا بسیاری از منتقدان نسبت به این اثر امیدوار باشند. افزون بر این موارد، حضور بازیگران توانا موجب شده تا مخاطبان هم مشتاقانه منتظر تماشا و یا دانلود فیلم صحنه زنی باشند. امکان دانلود سریال صحنه زنی هم اکنون در سایت هت فیلم فراهم شده است.

نقد و بررسی

فیلم صحنه زنی توسط علیرضا صمدی ساخته شده است. این اثر دومین کار او بعد از فیلم بی نامی می باشد. این اثر هم مانند کار قبلی او براساس واقعیات موجود در لایه های زیرین جامعه امروز ما تولید شده است. صمدی خود نگارش این اثر را بر عهده گرفته و عنوان کرده که آن را بر اساس تحقیق چند ساله و با استفاده از پرونده هایی که در ادارات بیمه و یا ستاد های انتظامی بوده نگاشته است. به همین جهت می توان گفت که این اثر یک ارتباط تنگاتنگ با شرایط فعلی طبقه های زیرین دارد و همین آن را جذاب تر کرده است. افزون بر این حضور بازیگران مطرحی همچون بهرام افشاری و مجید صالحی باعث شده تا این اثر جذابیت بیشتری داشته باشد. نکته قابل توجه این است که بهرام افشاری برای نخستین بار در کارنامه کاری خود، نقش اصلی یک فیلم سینمایی را بر عهده می گیرد.

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم و کیفیت عالی ۴K 1080p

خلاصه داستان

این فیلم در رابطه با مردی به نام اسد است. او به همراه یک باند خلافکار صحنه های ساختگی تصادف را خلق می کنند تا از این طریق بتوانند از بیمه پول بگیرند اما به زودی با مشکلاتی مواجه می شوند که داستان را جذاب تر می کند. نکته قابل توجهی که در رابطه با این اثر وجود دارد، مبنای واقعی آن است. به عبارت ساده تر این اثر بر اساس واقعیت موجود در جامعه ما تولید شده و بر خلاف مابقی آثار موجود، فانتزی و یا خیالی نیست. همین مرود سبب می شود تا مخاطب بتواند بهتر با آن ارتباط بگیرد.

بازیگران

در فیلم صحنه زنی، بازیگران با تجربه ای حضور دارند که ترکیب آنها و نقش هایشان باعث شده تا منتقدان نسبت به این اثر امیدوارتر باشند. تا به این لحظه بهرام افشاری، مجید صالحی، مهتاب کرامتی و لیندا کیانی به عنوان بازیگران اصلی معرفی شده اند. افزون بر آن ها ، سیامک ادیب، آتش تقی پور و غزاله جزایری منفرد هم در این فیلم حضور دارند. مهتاب کرامتی بعد از چهار سال دوری از سینما با این اثر برگشته است. او در سریال میدان سرخ هم ایفای نقش کرده است.

تاریخ انتشار

تا به این لحظه برای انتشار فیلم صحنه زنی هیچ تاریخ دقیقی عنوان نشده اما طبق شنیده ها این اثر در اواسط سال ۱۴۰۰ اکران می شود. بعد از عقد قرارداد اکران، ما آن را در این صفحه درج می کنیم. لذا برای زمان دقیق تر می توانید این صفحه را بوکمارک کرده یا به طور پیوسته به وبسایت ما سر بزنید.

اخبار و حواشی

انتظار ها از فیلم صحنه زنی در بالاترین حد ممکن است و به همین جهت رسانه ها از همان ابتدا آن را رصد می کردند. ما در ادامه برخی از اخبار پیرامون این اثر را برای شما ذکر کرده ایم.

دانلود

اگر شما هم جزو عاشقان این اثر هستید، می توانید بعد از انتشار و از طریق لینک بالا نسبت به دانلود فیلم صحنه زنی اقدام فرمایید

معرفی کامل فیلم صحنه زنی

صحنه زنی یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا محصول سال ۱۳۹۹ است. علیرضا صمدی پیش از این فیلم بی نامی را ساخته است . فیلم تازه او نیز فیلمنامه ای اجتماعی البته فضایی متفاوت نسبت به فیلم قبلی این کارگردان دارد و این اثر به احتمال فراوان تیر ماه 1399 در تهران کلید میخورد.

هایده صفی‌یاری تدوین، بامداد افشار آهنگسازی و محمدرضا دلپاک طراحی و ترکیب صدای فیلم «صحنه‌زنی» را برعهده دارد و همچنین مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مجید زارع و مسعود زارع سرمایه‌گذاران فیلم «صحنه‌زنی» هستند.

معرفی بازیگران فیلم صحنه زنی

مهتاب کرامتی در فیلم صحنه زنی

مهتاب کرامتی بازیگر فیلم سینمایی صحنه زنی به کارگردانی علی رضا صمدی است. این اولین همکاری او با این کارگردان محسوب میشود. این فیلم و بازی مهتاب کرامتی توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است اما با اینکه متقاضی حضور در سی و نهمین دوره ی جشنواره فجر بود به دلایل نامشخصی این فیلم از اکران های جشنواره خارج شد برای دانلود فیلم صحنه زنی با بازی مهتاب کرامتی به لینک های بالا مراجعه کنید

بهرام افشاری در فیلم صحنه زنی

بهرام افشاری بازیگر فیلم سینمایی صحنه زنی تازه ترین ساخته علیرضا صمدی است. این اولین همکاری او با این کارگردان محسوب می شود. وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و بازی را در سینما با کارگردان های مختلف در ژانر های مختلفی تجربه کرده است. سینمایی صحنه زنی تازه ترین و از متفاوت ترین نقش آفرینی های او تا به امروز محسوب میشود.

مجید صالحی در فیلم صحنه زنی

مجید صالحی با حضور در فیلم سینمایی صحنه زنی تازه ترین ساخته علیرضا صمدی اولین همکاری اش با این کارگردان را تجربه میکند. این فیلم تازه ترین و متفاوت ترین نقش آفرینی های وی محسوب میشود سینمایی صحنه زنی تنها فیلم سینمایی است که وی در سال 1399 در آن ایفای نقش کرده است.

لیندا کیانی در فیلم صحنه زنی

لیندا کیانی از دیگر بازیگران فیلم صحنه زنی تازه ترین ساخته علیرضا صمدی است.  همچنین وی در سال 1397 نیز با ایفای نقش در فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن با بهرام افشاری همکاری کرده است.نقش آفرینی اش در فیلم صحنه زنی همکاری مجدد آن ها محسوب میشود.

پیام احمدی نیا در فیلم صحنه زنی

پیام احمدی نیا با حضور در فیلم صحنه زنی اولین تجربه همکاری اش را علیرضا صمدی کسب می کند. وی در این سال ها فعالیت بسیاری در سینما و تلویزیون داشته است و با اینکه مدت زیادی از حضور وی در عرصه بازیگری نمیگذرد اما در همین سال ها با کارگردان ها و هنرمندان با تجربه بسیاری همکاری کرده است و تجربه کسب کرده است.

محمد نادری در فیلم صحنه زنی

محمد نادری بازیگر صحنه زنی تازه ترین ساخته علیرضا صمدی است. وی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و در سال های اخیر نیز بیشتر در تلویزیون فعالیت کرده است و در سینما فعالیت کمی داشته است سینمایی صحنه زنی تازه ترین و ازمهم ترین ایفای نقش های وی در سال های اخیر محسوب میشود.

فرزانه سهیلی در فیلم صحنه زنی

فرزانه سهیلی با حضور در فیلم سینمایی صحنه زنی تازه ترین ساخته علیرضا صمدی اولین همکاری اش با این کارگردان را تجربه میکند. فیلم سینمایی صحنه زنی تازه ترین ایفای نقش وی محسوب میشود و همچینین از مهم ترین فیلم های سینمایی است که در آن بازی کرده است او با نقش آفرینی در این فیلم تجربه همکاری با هنرمندان بسیاری را کسب کرده است.

سایر عوامل فیلم صحنه زنی

تازه ترین خبر های سینمایی صحنه زنی

فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید. روابط عمومی این فیلم خبر داد که فیلمبرداری این اثر پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و همچنین تدوین آن نیز از میانه‌های کار بصورت همزمان توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود و همچنان ادامه دارد.

صحنه‌زنی راهی جشنواره فجر شد

«صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی با پایان مراحل فنی راهی جشنواره فیلم فجر شد. به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

لینک دانلود فیلم هندی

نقد فیلم «صحنه زنی»|قهرمان تنها و شکست خورده

صحنه زنی دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او (بی‌نامی) پس از آنکه از لیست اصلی فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خط خورد و با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، این‌بار در جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر به اکران درآمد تا در فضایی به‌دور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان و منتقدان را پیدا کند. فیلم درباره‌ی سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌های جعلی تصادف را بسازند تا از بیمه پول بگیرند.

همین خلاصه قصه‌ی کوتاه از صحنه‌زنی بیننده را با داستانی جدید و کم‌تر روایت شده در سینمای ایران مواجه می‌کند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامه‌ها، اداره‌های بیمه و دیگر ارگان‌ها داشته، تلاش کرده تا این سوژه‌ی عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصه‌گو روایت کند.

اسد (بهرام افشاری) در نقش رئیس گروه، با ظاهری رعب‌آور و خوف‌ناک کمتر از بقیه حرف می‌زند و کارش تهدیدکردن است. او شخصیتی پیچیده و زندگی سختی دارد و می‌خواهد با پول این کار به هدفش یعنی پیدا کردن دخترش برسد. سبزواری (مجید صالحی) سعی می‌کند با زبانی آرام کنترل اوضاع را به‌دست بگیرد و مِستر (پیام احمدی‌نیا) وظیفه‌اش عملی کردن تهدیدها و دستورات اسد است. شخصیت متفاوت این سه نفر و دیالوگ‌هایی که پشت سر هم میان آن‌ها رد و بدل می‌شود، به حفظ ریتم فیلم بسیار کمک کرده است.

صحنه‌زنی با خلق موقعیت‌ها و سکانس‌هایی درگیرکننده توجه مخاطب را به قصه‌ی تمام کارکترها و داستان زندگی‌شان جلب می‌کند. هرکدام از آن‌ها گرفتار مشکلاتی شده‌اند که به تنهایی مقصرش نبوده‌اند. نمی‌توان کسی را سرزنش کرد. همه‌ی آن‌ها به دلایل عمیق و ریشه‌ای مربوط به گذشته و شکافی که میان اقشار مختلف جامعه وجود دارد، دست به کارهایی می‌زنند که علاوه بر ریسک بالا، انسانیت‌‌شان را به زوال و سقوط می‌کشاند.

سلسله اتفاقاتی که برای اسد می‌افتد و مواجهه‌اش با لیلا جاوید مددکار اجتماعی (مهتاب کرامتی) او را دچار چالش‌های اخلاقی زیادی می‌کند. بهرام افشاری با چهره‌ای خشن و قامتی استوار اما تکیده، به شخصیت درونگرا و عصبانی اسد هویتِ مردی دلمرده، باخته از زندگی و متلاشی شده داده است. او با کم‌ترین دیالوگ و بیشترین بازی صورت (به خصوص چشم‌ها) اسد را به قهرمانی تنها و شکست خورده بدل می‌کند.

فیلم در نیمه‌ی دوم با قاب‌بندی‌هایی گیرا، هجوم وقایع مرتبط به هم و همچنین پرده‌برداری از رازهای گفته نشده بار دیگر بیننده را به دلِ هیجان ناشی از این سوژه‌ی ملتهب می‌برد. صحنه‌زنی اگرچه در تیپ سازی برخی از شخصیت‌ها مانند شیرین (لیندا کیانی) و بعضی از سکانس‌ها گرفتار کلیشه‌های رایج در این نوع فیلم‌های منسوب به سینمای اجتماعی می‌شود اما تلاش می‌کند درباره‌ی این معظل خانمان‌سوز و کمتر پرداخت شده به مخاطب آگاهی‌های لازم را بدهد و او را با دنیای غریب و رنج‌آور چنین افرادی آشنا کند.

خروج از نسخه موبایل