مجله حوادث

ضرورت ارتقاء آمادگی عملیاتی مرزبانان در برابر تهدید دشمنان

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا بر ضرروت ارتقاء آمادگی عملیاتی مرزبانان در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کرد.

به گزارش مجله رز، سردار جلال ستاره در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه آمادگی عملیاتی لازمه موفقیت در انجام مأموریت‌ها است، گفت: آمادگی عملیاتی یگان‌های مرزبانی برای مبارزه با تهدیدات دشمنان است و اجرای تاکتیک های نوین عملیاتی مورد تاکید همه فرماندهان است تا بتوانیم در ماموریت ها با اقتدار حاضر شویم.

وی همچنین به نقش و اهمیت تمرین و آموزش در یگان‌های عملیاتی پرداخت و افزود: رمز موفقیت در مأموریت ها، آموزش است و مرزبانان باید با استمرار تمرین و آموزش صحیح، توان رزمی و میدانی  خود را روز به روز تقویت کنند تا در زمان مأموریت از هر گونه شکست و آسیب احتمالی جلوگیری شود.

جانشین فرمانده مرزبانی مرزبانی فراجا ارتقاء آموزش و مهارت‌های کارکنان را در موفقیت حوزه های عملیاتی، موثر دانست و بر رفع موانع در این حوزه تاکید و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید آموزش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ستاره تصریح کرد: اگر می‌خواهیم این امنیت و آرامشی که وجود دارد با وجود هجمه‌ها و تهدیدات دشمن پا بر جا باشد؛ لازمه آن حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی نظامی و عملیاتی است پس در این راستا باید تهدیدهای دشمن را جدی گرفته و با بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی و اجتناب از غافلگیری ، به صورت مستمر قدرت و توان عملیاتی خود را حفظ و تقویت کنیم.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی تحرک و آمادگی کارکنان را عامل اقتدار مرزبانی دانست و گفت: هر چه میزان آمادگی و توانمندی مرزبانان در ابعاد مختلف جسمی، روحی و عملیاتی بالاتر باشد به همان میزان نیز قادر به ورود مقتدرانه در مواقع بحران و مأموریت‌های محوله خواهند بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا