مجله علمی و پزشکی

مواد اولیه عجیب برای ساخت بدنه آیفون 15!

اپل معمولا هر سه سال یکبار تغییرات بزرگ و چشمگیری در آیفون های خود ایجاد می کند. بنابراین علیرغم اینکه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دارای دوربین 48 مگاپیکسلی جدید هستند و حفره کپسولی شکل دوتایی را جایگزین صفحه نمایش کرده اند، نمی توان آنها را با نسل قبلی مقایسه کرد.

به آئین کریں، سال اینده، کیںیی بہیںتر در یکتیک کوشیها پرکمدار اپل بود و پیں بود و کے کے و عکریںها و تعریف های دول هین کیکی آن را بہ فیلی کیبی بہ کے کے کرد کرد کرد.

جدید لو فرحة است است با گت نیوز حمام بهدی تا به کے کے کے

حرفه ای حداکثر نه; سلام به آیفون 15 فراتر!

آیفون 15 فراتر از آن

کاربران اپل پیش از این علاقه خود را به مدل‌های پرو و ​​پرو مکس نسل‌های قبلی آیفون‌ها ابراز کرده‌اند که ترجیح می‌دهند برای مدل‌های ممتاز آیفون‌هایی که به جای ارائه طراحی تکراری و مشخصات فنی قدیمی، با ظاهری جدید و سیستم سخت‌افزاری قدرتمند، هزینه پرداخت کنند. بازار شود

همین امر، اپل را به سمت آندون درافه میان مدل‌های پریمیوم و سوکدش داد داد; به طوری که در نسل جدید شاهد عرضه مدل های پرو با قابلیت های فنی و ظاهری پیشرفته و مدل های غیر پرو بوده ایم که عملا مشابه آیفون های سال گذشته هستند!

آیفون 15 فراتر از آن

پیش از این افراد مهمی مانند مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کردند که اپل در سال آینده ادامه خواهد داد و حتی توسعه خواهد داد. به طوری که پرمیوم ترین و گران ترین مدل آیفون های اپل به جای آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15 اولترا نامیده می شود.

پیش از این اعلام شده بود که تنها آیفون 15 قادر به پشتیبانی از لنزهای فوق عریض 8K و فیلمبرداری 8K خواهد بود. علاوه بر این، بخشی دیگر از شایعات نیز حاکی از افزایش حداقل ظرفیت حافظه داخلی در مدل اولترا آیفون 15 به 256 گیگابایت بود.

به تعدیل اما افشاگر کھیک‌شدا محصولات اپل، LeaksApplePro، از کرافه محمول اتینی بین مدل ولترا و سایر مدل‌های آیفون 15 خبر است که عرضه می‌شود. طبق این گزارش، آیفون 15 اولترا از تیتانیوم ساخته خواهد شد. البته پیش از این شایعات مختلفی در مورد نسخه تیتانیومی مدل های آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس به گوش می رسید. با این حال، هیچ یک از این شایعات درست نبود و باید منتظر استفاده از بدنه تیتانیومی در آیفون 15 اولترا باشیم.

آیفون 15 فراتر از آن

بد است بدانید که تیتانیوم در مقایسه با فولاد قوی تر و سبک تر است و در مقایسه با فولاد مقاومت بیشتری دارد. در صورت وجود شایعات، آیفون 15 اولترا را می توان به محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرد. تعداد گوشی های ساخته شده از تیتانیوم در جهان بسیار محدود است.

از دیگر مشخصات احتمالی آیفون 15 اولترا که شایعات مختلف به آن اشاره کرده اند می توان به تراشه سه نانومتری، پورت USB-C، دوربین سلفی بهتر و عمر باتری بهتر اشاره کرد. برخی شایعات دیگر نیز حکایت از کاهش ضخامت دوربین در پشت و استفاده از کلیدهای دایره ای شکل روی گوشی داشته که البته به احتمال زیاد دیده نمی شود!

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا