مجله ورزشی

دومین ستاره گل‌گهر در لیست نکونام

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ پس از اینکه جواد نکونام برای خرید بازیکنان موردنظر خود دو لیست را تهیه و در اختیار مدیران باشگاه داد، آبی ها در مذاکراتی که با این نفرات داشتند، نتوانستند رضایت آنها را برای حضور در لباس آبی ها به دست بیاورند و در نهایت هیچ کدام از نفرات مورد نظر کادرفنی جذب نشدند.

به گزارش ورزش سه، بخش اعظم بازیکنان موردنظر نکونام را لژیونرهای مطرح تشکیل داده بودند که تعدادی از آنها از جمله علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و سعید عزت اللهی به این پیشنهاد واکنش نشان دادند و تعداد دیگری نیز تحت قرارداد با تیم های خود بودند و با مخالفت صریح این باشگاه ها، پروسه حضور این بازیکنان در استقلال منتفی شد.

با این حال، در روزهای گذشته جلسه ای میان علی خطیر و جواد نکونام برگزار شد که در آن، سرمربی استقلال فهرست دیگری از نفرات حاضر در لیگ برتر را در اختیار مدیرعامل آبی ها قرار داده که یکی از این نفرات، مهدی تیکدری بازیکن تیم فوتبال گل گهر است.

تیکدری که پس از حضور در تراکتور، دو فصل اخیر را در گل گهر بازی کرده، در نیم فصل نیز یکی از بازیکنان مورد اعتماد اوزونیدیس بود ولی در هفته های پایانی لیگ به میدان نرفت و اکنون نیز نکونام از مدیران باشگاه خواستار جذب این بازیکن شده است.

استقلالی ها با ارسال نامه ای رسمی به گل گهر، شرایط جذب این بازیکن را جویا شده اند و گفته می شود که آبی ها حاضر هستند تا برای جذب تیکدری، شرایط معاوضه را نیز بررسی کرده و از بازیکنان خود در اختیار تیم سیرجانی قرار دهند.

تیکدری در این فصل 6 مسابقه را به صورت ثابت برای گل گهر به میدان رفته و در سه دیدار نیز به عنوان بازیکن تعویضی پای به زمین مسابقه گذاشته است. او فصل قبل نیز 25 بار برای تیم سیرجانی به میدان رفته بود.

استقلالی ها پیش از این نیز با ارسال نامه دیگری به باشگاه گل گهر، به دنبال جذب روبرتو تورس بودند که سیرجانی ها تاکنون پاسخ رسمی به درخواست آبی ها نداده اند.

258 258

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا