مجله عمومیکسب و کار محلی

بهترین ردیاب آهنربایی چه ویژگی هایی دارد؟

برای حفظ امنیت و مراقب از خودرو می‌توان از ردیاب‌ها استفاده کرد و به این صورت مسیر حرکت خودرو را از طریق گوشی، تبلت و لپ‌تاپ مشاهده کرد. انواع مختلفی از سیستم‌های ردیاب وجود دارد و همگی آنها از قابلیت سیستم جی‌پی‌اس استفاده می‌کنند اما روش نصب آنها متفاوت است. بنابراین بسیاری از افراد به سراغ ردیاب آهنربایی می‌روند تا با دردسرهای نصب مواجه نشوند. ردیاب آهنربایی تنها برای ردیابی خودرو مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و می‌توان از آن برای اطلاع از موقعیت افراد نیز استفاده کرد. اما سوالی که برای خریداران این نوع ردیاب ایجاد می‌شود این است که بهترین ردیاب آهنربایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین ردیاب آهنربایی

ردیاب آهنربایی نیز به مانند سایر ردیاب‌ها از طریق جی‌پی‌اس کار می‌کند و موقعیت خودرو و یا فرد را به شما نشان می‌دهد. این نوع ردیاب را می‌توان به قایق، دوچرخه، موتور و وسایل نقلیه سنگین نصب کرد و یا در کیف افرادی مانند کودکان و سالمندان قرار داد ودر نهایت موقعیت آنها را کنترل کرد. ردیاب‌های آهنربایی انواع مختلفی دارند و برای خرید باید به ویژگی‌های متمایز کننده آنها توجه کرد. برای آنکه بدانید ویژگی‌های بهترین ردیاب آهنربایی چیست موارد زیر را مطالعه کنید.

نحوه نصب

اولین و مهمترین ویژگی ردیاب آهنربایی در مقایسه با سایر مدل‌ها، نصب آسان و بدون دردسر آن است. انواع دیگر ردیاب‌ها از طریق برق خودرو فعال می‌شوند و از این رو برای نصب آنها نیاز به سیم‌کشی است و فردی دارای تخصص باید این کار را انجام دهد. بنابراین علاوه بر هزینه خرید ردیاب باید هزینه نصب را نیز پرداخت کنید. اما ردیاب آهنربایی نیازی به نصب ندارد و در تمامی قسمت‌های فلزی خودرو می‌توان آن را به راحتی نصب کرد. به دلیل نوع نصب راحت و آسان به این مدل از ردیاب‌ها، ردیاب بیرونی نیز گفته می‌شود.

خاصیت آهنربایی

یکی دیگر از مواردی که بهترین ردیاب آهنربایی را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، میزان قدرت آهنربای آن است. آهنربای ردیاب باید قوی باشد تا هنگام رد شدن از دست‌انداز‌ها و چاله‌های خیابان از بدنه جدا نشود. قدرت وخاصیت آهنربایی و مغناطیسی ردیاب از ویژگی‌های بازر و مهم آن است.

قدرت باتری و زمان نیاز به شارژ

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد، شارژ ردیاب است. ردیاب‌های آهنربایی دارای یک باتری داخلی هستند که ردیاب را روشن نگه‌ می‌دارد و هنگام اتمام شارژ‌ طی پیامی به فرد اعلام می‌کند که نیاز به شارژ دارد. طول شارژ‌ در مدل‌های مختلف متفاوت است. برخی تنها یک هفته شارژ می‌مانند و برخی از مدل‌ها تا یک‌ ماه شارژ هستند. بنابراین در انتخاب مدل ردیاب به مدت زمان نگه داشتن شارژ آن توجه کنید.

بهترین ردیاب آهنربایی چه ویژگی هایی دارد
بهترین ردیاب آهنربایی چه ویژگی هایی دارد

کیفیت و مقاومت

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین ردیاب آهنربایی، کیفیت بدنه آن است. ردیاب باید در تمام شرایط آب و هوایی به خوبی کار کند و دچار مشکل نشود. شرایط جوی مانند بارندگی و رطوبت بالای هوا نباید مانع کارایی ردیاب شود. بنابراین ضد آب بودن بدنه ردیاب اهمیت بالایی دارد و قدرت مگنت و اتصال آن نیز در شرایط جوی مختلف نباید تغییر کند.

گارانتی

ردیاب آهنربایی به دلیل نوع ساختار خود بیشتر از هر نوع ردیاب دیگری به گارانتی و خدمات پس از فروش نیاز دارد. در واقع گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش به نوعی کیفیت محصول را نیز نشان می‌دهد. بنابراین در هنگام خرید این ردیاب به هیچ وجه کالایی که فاقد گارانتی است را تهیه نکنید و سعی کنید ردیابی با بیشترین امکان گارانتی و خدمات پس از فروش را خریداری نمایید.

پنل کاربری بهترین ردیاب آهنربایی

ردیاب به وسیله یک برنامه یا اپلیکیشن با دستگاه دیگری مانند گوشی ارتباط برقرار می‌کند و به همین دلیل است که شکل و نوع پنل کاربری آن اهمیت دارد. پنل کاربری ردیاب‌ها باید ساده باشد تا به راحتی بتوان از امکانات آن استفاده کرد و برای انجام اقدامی نیاز به گشتن و یا صرف زمان طولانی نباشد.

آنتن دهی قوی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین ردیاب آهنربایی آنتن دهی عالی آن است. این ویژگی از جمله ویژگی‌های مهم است و اصلی ترین کارایی ردیاب به شمار می‌رود.

اعلام هشدار

با توجه به تنظیماتی که روی ردیاب نصب می‌شود، در زمان‌های مختلف برای شما پیامی را ارسال می‌کند و شما را از اتفاقی مطلع می‌سازد. میزان و تنظیم انواع هشدار در مدل‌های مختلف متفاوت است. از جمله مواردی که می‌توان برای اعلام هشدار تنظیم کرد شامل روشن شدن خودرو، خروج از محدود تعیین شده، اتمام باتری ردیاب و هشدار حرکت خودرو است.

امکان شنود

امکان شنود صدای داخل خودرو نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که هنگام تهیه ردیاب باید به آن توجه کرد. فرد می‌تواند با فعال کردن سیستم شنود، صدای داخل خودرو را بشنود. این مورد هنگام سرقت خودرو می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار صاحب خودرو بگذارد. در برخی از مدل‌ها ردیاب امکان درخواست کمک فوری در شرایط اضطراری را نیز دارد و پیام برای افراد تعیین شده ارسال می‌شود.

کلام آخر| بهترین ردیاب آهنربایی

در این مطلب ویژگی‌هایی که لازم است برای تهیه بهترین ردیاب آهنربایی بدانید را بیان کرده‌ایم. ردیاب‌های آهنربایی موارد استفاده مختلفی دارند و ویژگی‌ اصلی آنها نصب راحتشان است. شما می‌توانید ردیاب را به بدنه خارجی خودرو هم نصب کنید. دسترسی به ردیاب از طریق پنل کاربری مشخص می‌شود و شما می‌توانید در وب سایت ردیاب من موقعیت خودرو خود را مشاهده کنید و حتی در صورت نیاز صدای داخل خودرو را از بخش شنود بشنوید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا