مجله عمومی

هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده
او ادعا می کند که پادشاه متحد آسمان و زمین ، پادشاه متحد ، به آنها ، این شب اول (29 اکتبر) ، هنگامی که باران ، رعد و برق و باد شدید در هر زمان ایجاد می شود ، برای یک زمان ، و تعداد نیمی از قبیله در استان گلستان ، خراسان رضوی و شمال خراسان شمالی.

دلیل این عملیات تا دوشنبه (4 سپتامبر) توانایی افزایش ناگهانی آب و رودخانه ها و کانال ها ادامه خواهد داشت و طغیان یک فرصت غیر منتظره نیست.

با این و روستایی اما بازگشته به امر امور در شهر مشهور ، و مراقبت از رودخانه ها به اهتمام مسکن ، و به دلیل ترافیک خود و صعود به ارتفاعات دره پر از گاو برای چریدن ستایش می شوند.

این سازمان همچنین فردا به منظور افزایش سیستم ، دوشنبه (30 سپتامبر) یک هشدار نارنجی برای اقدام صادر کرد.

وی به افراد هشداردهنده فردا (30 سپتامبر) ، زمانی که فرصت طوفان های لحظه ای برای استقبال از استان های گلستان و خراسان در شمال باشد ، به رعد و برق و باران شدید اشاره کرد.

تحت شرایط پیش بینی شده در کانال های رواناب و سیلاب صاعقه پیش بینی می شود. بنابراین ، توصیه می شود از هشدار عدم صعود به رودخانه ها و جویبارهای بستر خودداری کنید ، نسبت به محصولی که برای گاو ، گاو کشاورزان برداشت می کند ، نکوهش کنید ، اما در عین حال اعتبار به تأخیر انداختن آنها برای شکل باران مجدداً باز شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا