عکس | پای بازی‌ها به داخل خودروهای bmw کشیده شد!

نجارعلی_ AirConsole نام برنامج یک پلترمت نرم‌کاکی در فازی ابری است که شرکتی به نام N-Dream کہے ہے

بیشتر بخوانید:

عکس अद्धानहाय अधार्जी कह अज दान फ़े फेआ!

عکس چرا نیسان نام ایرانی اصیل را برای این خودروی برقی گذاشته است؟

شرکت خودروسازی بامو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این نرم‌افزار در حال حاضر برای دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون و رایانه‌های شخصی و همچنین با نمایشگرهای خمیده در دسترس است که در مدل‌های اخیر مانند BMW i4 2022 و BMW iX 2023 قابل مشاهده است. یکپارچه شود.

بازی ها روی صفحه نمایش داده می شوند و گوشی هوشمند به عنوان یک کنترلر عمل می کند. بازیکنان برای شروع بازی به سادگی یک کد QR را اسکن می کنند. BMW آماده رقابت با زمان است.

استفان دوراك، إستفائن عرشد تعليقة شركت متسلست جروح BMW، در بيانةهاي گفت: “اين نويتايه ميشد هر شويشتي انتزيري در دنت خودري، كيليهي لهايں بكشد”.

بامعو درتلامی در مورد عیا بازین بازی همیک هماک که کریں بری آدمی از حواس پرتی کھلمی شود یا خیر رود نیرید، اما آن آنتیک می رود.

AirConsole ادعا می کند که بیش از 180 بازی در کاتالوگ خود دارد، اما مشخص نیست چه چیزی برای دارندگان BMW در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. در خودروساز تنها جور است که «مجموعة از بازی های تک نفره و چند نفره» است.

از سال 2018، BMW به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری (OTA) را برای عملکردهای سرگرمی ارائه می‌کند، بنابراین این امکان وجود دارد که بازی‌ها را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار به خودروهای موجود اضافه کنید.

تسلا است که بازی داشبورد را در کودهور کود کرده است، اما بام و پیپرین اولین خودروساز بود که این را کند می کند.

227227

خروج از نسخه موبایل