راهنمای خرید انواع پارچه مبلی، چه پارچه ای مناسب مبل راحتی است؟

همانطور که از اسم مبل راحتی مشخص است؛ زمانی این مبلمان را انتخاب می‌کنیم که بخواهیم به دور از تشریفات و رو در بایستی، از نشستن یا حتی خوابیدن بر روی مبل لذت ببریم. مخصوصا زمانی که از محل کار بعد از گذراندن یک روز سخت به خانه بر می‌گردیم و می‌خواهیم چند دقیقه بر روی کاناپه مبل راحتی استراحت کنیم. پس در این شرایط انتخاب یک پارچه مبلی مناسب و با کیفیت، می‌تواند این لذت شما از مبل راحتی را دوچندان کند. با ما همراه باشید تا در مطلب راهنمای خرید انواع پارچه مبلی، بهترین نوع پارچه مبل راحتی را انتخاب کنیم.

انتخاب پارچه از مهمترین بخش های تصمیم گیری در خرید مبل راحتی است!

شاید بپرسید: مگر تفاوتی بین پارچه مبلی های موجود در بازار است؟ قطعا هست. که ما در این مطلب به بررسی پارچه های مناسب مبل راحتی می‌پردازیم .

بررسی پارچه های مناسب مبل راحتی

پارچه مبلی مسکو

یکی از پارچه هایی که بسیار برای مبلمان راحتی انتخاب می‌شود؛ پارچه مسکو است. این پارچه در بین خریداران مبل راحتی بسیار محبوب و پر طرفدار بوده و از کیفیت بیشتری نسبت به دیگر انواع پارچه های مبلی برخوردار است.

پارچه مبلی مسکو‌ با ضخامت بالایی که دارد و البته حالت نمد مانندی که پشت آن قرار می‌گیرد؛ باعث شده تا این پارچه کاملا مناسب انواع مبلمان راحتی به خصوص مبلمان چستر (به علت وجود لمسه کاری) باشد

مزایا و معایب پارچه مبلی مسکو:

پارچه مبلی ملیتا

یکی دیگر از پارچه های مناسب مبل راحتی که از محبوبیت خاصی در بازار ایران برخوردار است؛ پارچه مبلی ملیتا است که همانند پارچه مسکو ضخامت بالایی دارد. از آنجا که مبلمان راحتی در منزل یا محل کار به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پارچه ملیتا به علت ضخامت بالایی که دارد مناسب این استفاده های روزمره است و از طرفی همین ضخامت بالا باعث افزایش طول عمر این پارچه مبلی نیز شده است. دیگر خصوصیات پارچه ملیتا همانند پارچه مسکو بوده اما با این تفاوت که نقش و طرح های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

پارچه مبلی مایا

اگر پارچه مایا را لمس کرده باشید؛ کاملا قابل درک است که پارچه مبلی مایا از آن دسته پارچه هایی است که یک حالت ابر و بادی دارد. این پارچه به دلیل اینکه چرم و پارچه را توأمان در خود دارد؛ زیبایی و نمای منحصر به فردی را به مخاطب و فضای شما ارائه می‌کند. از دیگر خصوصیات پارچه مایا میتوان گفت مناسب خانواده های دارای فرزند کوچک یا دارای رفت آمد زیاد هستند؛ چرم پارچه بودن این پارچه به کمک آن ها آمده که نسبت به دیگر انواع پارچه مبلی، راحت تر تمیز می‌شوند و کمتر نیاز به گردگیری این پارچه است.

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مازراتی تنها در یک مدل که آن هم کاملا ساده و بدون طرح خاصی است تولید می‌شود. پارچه مبلی مازراتی کاملاً مناسب مبلمان راحتی است. این پارچه در مقایسه با پارچه پورش، پرز خیلی کمتر و بافت درشت تری دارد. برای تمیز کردن یا حتی شستشوی پارچه مازراتی می‌توانید همانند پارچه پورش از اسفنج و یک شوینده ملایم استفاده کنید.

زیباترین پارچه مبل راحتی کدام است؟

جواب به این قبیل سوالات کار ساده‌ای نیست. چون سلیقه در انتخاب پارچه مبل راحتی حرف اول را میزند.

به همین دلیل انتخاب پارچه مبلی بسیار بستگی به شما و اعضای خانواده‌تان دارد. اما اگر بخواهیم سلیقه را کنار بگذاریم و یک حالت استاندارد را بررسی کنیم؛ برای خرید مبل راحتی می‌توانیم بگوییم که…

اگر مبل راحتی شما یک حالت ساده و به اصطلاح مینیمال دارد؛ پارچه های مخمل مانند مثل پارچه جاسمین و پارچه پورشه یک انتخاب بسیار ایده آل و خوب است.

اما اگر مبل راحتی مدنظرتان یک حالت لمسه کاری شده دارد ماننده مبلمان چستر؛ پارچه های مسکو‌، ملیتا و چرم پارچه ها مثل پارچه مایا بهترین انتخاب هستند.

در آخر امیدواریم که با خواندن این مطلب، متوجه شده باشید که بهترین پارچه مبل راحتی چه پارچه ای است. برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از نحوه خرید پارچه مبل راحتی می‌توانید با شماره 09389094747 تماس گرفته یا در واتس اپ همین شماره پیام بفرستید تا کارشناسان فروشگاه فابریک 24 شما را در خرید راهنمایی کنند.

سوالات متدوال

1- مبل راحتی با پارچه نانو وجود دارد؟

اگر پارچه واقعا از جنس نانو باشد؛ قیمت مبل راحتی بشدت افزایش میابد. اما در بازار ایران متاسفانه پارچه های مایا و ملیتا را به عنوان پارچه نانو معرفی می‌کنند که صحت ندارد و اصلا به این سخنان اعتماد نکنید.

2- قیمت پارچه مبل راحتی ترک چقدر است؟

از متری 180 هزار تومن شروع می‌شود که باتوجه به بالا بودن قیمت این پارچه توصیه نمی‌شود.

-3 نحوه خرید پارچه مبل راحتی چگونه است؟

جهت هماهنگی و ثبت سفارش با شماره:09389094747 یا به واتس اپ همین شماره پیام بفرستید.

– 4بهترین پارچه مبل چستر کدام است؟

بهترین پارچه برای مبل چستر‌، به ترتیب: پارچه های مخمل با تراکم بالا و چرم پارچه ها مثل پارچه مِلیتا است.

-5 پارچه مبل راحتی طرح دار داریم؟

در کل پارچه های مبلی طرح های گوناگونی دارند؛ به خصوص در پارچه های مبل راحتی که این تنوع دو‌چندان می‌شود.

خروج از نسخه موبایل