اقتصادی

قرارداد احمد موسوی چقدر بوده که طلبش ۵ میلیارد است؟!

این روزها بحث پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان پیشین استقلال بسیار داغ شده است. در این بین ارقامی درباره بعضی بازیکنان مطرح می‌شود که جای تعجب بسیاری دارد. یکی از این موارد مربوط به احمد موسوی، مدافع راست سابق این تیم است که گفته می‌شود ۵ میلیارد طلب دارد و اگر پرداخت نشود ممکن است کار به سقوط استقلال به دسته یک هم کشیده شود. احمد موسوی که در حال حاضر عضو تیم نساجی است در زمان سعادتمند با استقلال قرار دوساله بست و مشخص نیست مبلغ توافق شده با این بازیکن چقدر بوده که او ۵ میلیارد هم طلبکار شده است. موسوی در یک فصلی که عضو استقلال بود عملکرد متوسطی داشت و ابتدای لیگ بیست و یکم فرهاد مجیدی او را در لیست مازاد قرار داد. درست در همان روزهایی که سعادتمند در غیاب سرمربی برای استقلال بازیکن می‌خرید خیلی‌ها نسبت به این مسئله هشدار دادند و حالا نتیجه تصمیم اشتباه او گریبان‌گیر آبی‌ها شده است.

مشابه موضوع احمد موسوی در سال‌های اخیر بارها در استقلال تکرار شده و دردسرهای زیادی برای این باشگاه ایجاد کرده است. آن‌ها همین حالا به دلیل قراردادهای سنگین در زمان مدیریت آجورلو مشکلات زیادی دارند و احتمالا در سال‌های آینده موارد زیادی مثل مورد احمد موسوی به وجود خواهد آمد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استقلال در سال‌های اخیر حضور مدیران پوپولیست در این باشگاه بوده که با تصمیمات خود به این تیم ضربه زده‌اند. کسانی که با وعده‌های بزرگی مثل درآمدزایی و قهرمانی آسیا به این باشگاه آمده‌اند و میراثی جز بدهی‌های سنگین نداشته‌اند. آن‌ها همین حالا هم به جای پاسخگویی بابت تصمیمات خود، مدعی هستند و سودای بازگشت دارند!

۲۵۸ ۲۵۸

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا