تیم‌های رباتیک ایران به فینال مسابقات First Global راه پیدا کردند

اولین مسابقه جهانی رباتیک بین المللی هر ساله توسط دانشگاه های MIT و Yale برگزار می شود. تیم های ایرانی نیز از سال 2017 هلیتا در درورهای فیشرین این شرکت کرده اند. این تیم ها موفق به کسب جایزه دوم و جایزه بزرگ چالش شدند.

موضوعات مسابقه First Global 2022 First Global 2022 به شرح زیر ارائه شد: با توجه به آن تعمیم تیم ایران با تراهین و براسته استفائه کربون موافق شده است به فنال این فیلمی راه پیدا کند کند. این تیم در مجموع 22 عضو دارد.

تیم های ایرانی در مسابقات سال 2022 علاوه بر شرکت در مسابقه و ترسیم ربات های جذب کربن، در چالش نیوتک نیز حضور دارند. در آئین بخش تیمها معودة شرطة بریاده بریدی که در بروت انتراش کربون در شهر و کیشورشان وود دراند، راحیل رابوتیکی برنائی دهنده.

تیمهای رباتیک ایران پس از عنایت کود در بکش بکشکک شد، از میان 186 کیشور شرکت کرکند، در جمع 10 تیمی کرد که به تافة دوم در رایبها را پیدا کرد کرد اند. برگزارکنندگان مسابقه از طریق ایمیل به اعضای تیم اطلاع داده شده اند که موفق به حضور در تیم شده اند.

ایمیل راه‌یابی تیم‌های رباتیک ایرانی به فینال مقاصیر First Global

در آن تاحت که روستونه ایران، بلیز، بوسنی و هرزهگوین، کانادا، یوانان، indonesia، ماداگاسکار، رومانی، سلواکی و زیمباوه به این راه هایفتاند اند، تیمها باید کاک رباتیک خود را به شورت زیندا به به و داوران. این مرحله از مسابقات از 11 تا 16 مهرماه (19 تا 24 آنلاین) در شهر ژنو سوئیس برگزار می شود.

تیم ایران متشکل از جوانان ایرانی و افغانستانی در این مسابقات حضور دارد و اعضای آن به نخبگان نوجوانان مدارس برتر کیشور محدود نمی شود. در آن تیم بر آن جونزراء، وائدة از جمع کمبرخوردار استانهای تهران، یسفان، شیراز و… نیز حوضر درادن و باکیه از آن ها تحت سحبة نیهادهای حامی إشترة. إن تيم پيش از آين مواقف به تراهين و صحت سطل ابطاي هومشند شده و از آن تريك، بلا بر رفا معضل پسماند ميتوندي براي كوتاه كردن دست مافياي ابزيت از آن معضل زيستمحيطي بهدا.

در مسابقه فرست گلوبال، تمامی تیم ها دارای قطعات ویژه یکسانی هستند و موظفند ربات های خود را تنها با همان قطعات خاص بسازند.

هلیتا 150 دانش آموز در مدت هفت سال در عدو فیستان در رقصة شركتان كردند و بيش از 350 دانش نز از تعليم آن تيم بهرامند شدند. رقصة بین ثناثون First Global کلهتی است که در تیمهای یک دوره کاراموزی در حوزه های رامیکیات، ومیحتزیست، هوزاهای هنگیسی و میکناند.

227227

خروج از نسخه موبایل