مجله اجتماعی

استقرار کاروان خودرویی دفاع مقدس در 30 مدرسه منطقه 13

استقرار کاروان خودرویی دفاع مقدس در 30 مدرسه منطقه 13

همزمان با هفته دفاع مقدس، کاروان‌های ایران قوی با حضور در 30 مدرسه محدوده ، یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده نگاه می دارند.

به گزارش خبرگزاری مجله رز،  محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13تهران گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره آموزش شهروندی منطقه  و بسیج کمیل  ،  مدارس منطقه در راستای طرح استقبال از آنلاین میزبان ، کاروان خودرویی با عنوان ایران قوی بودند.

وی افزود: کاروان‌های مقاومت متشکل از تعدادی خودروهای نظامی با نواختن سرود‌های آن دوران در مدارس محدوده حضور یافته و یاد و خاطره آن روزها را به نسل‌های سوم انقلاب یادآوری می کنند.

به گفته شهردارمنطقه13، در این ویژه برنامه ها، سرداران دفاع مقدس ضمن دیدار صمیمانه با دانش آموزان به تبیین مبانی دفاع مقدس و ضرورت تداوم راه شهدا می پردازند .

علی احمدی، آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس ضروری دانست و یادآور شد: جوانان و نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند ولی تشنه حقیقت هستند ازاین‌رو باید بکوشیم به مناسبت‌های مختلف این حقایق را برای آن‌ها یادآور و تداعی کنیم.

شهردار منطقه 13 با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌هایی که برای حفظ کشور و دفاع از مردم در این دوران شد، خاطر نشان کرد: نسل جوان ما باید باارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا شده و حقیقت آن مطلع شوند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا