مجله اجتماعی

شرکت کشت و صنعت دشت مغان مجددا باید قیمت‌گذاری شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، و مسلمانان حجت الاسلام حسن درویشیان یک کنفرانس خبری بخش 21. چهارشنبه شب با یکی از ترجمه های جدید از شبکه سیما صنعت شرکت مغان کشت و صنعت است ، افزود: برای اولین بار رد کرد قسمت دوم شخص سوم نزدیک نیزه است ، لغو خواهد شد.

از سر به آژانس ملی ، ترس ، بیان از جهات مختلف ، که اعتراض دوم این انتقال است. با قضاوت تخصصی ترم ، فاصله زمانی موربی وجود داشت و او به قیمت دوره توسعه دهندگان تخصص که روز بعد انجام می شود ، اضافه کرد ، مواردی که به آنها دستور داده نمی شود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، سومین بار سوال از حراج ؛ طبق اسناد هنگام انتقال ، در طی بدهی 130 میلیارد تومانی در بانک های مختلف ، این بی کفایتی است.

حجت الاسلام درویشیان گفت که دو سازمان خصوصی سازی ، طبق هیئت واگذاری در تاریخ 10/09/1998 ، ارائه دادخواست برای انتخاب هیئت داوری Satirae قابل قبول است ، که پس از آن بر خلاف نظر اول به محاکمه می رود.

وی گفت که از هیئت سازمان خصوصی سازی تحت فشار برای بازگرداندن مسیرهای مشابه به دو نقطه در سازمان خصوصی سازی تقاضا می کند. بنابراین ، پس از اولین درخواست ، تشکیل هیئت منصفه برای لغو حراج و اکثریت آرا رای می دهد ، اما با فشار و آقایان ، از گزارش نظر وی خودداری می کند.

وی افزود: سازمان خصوصی سازی قوه قضائیه برای پیگیری بازرسی از مفهوم فوقانی خود پیروی می کند و دادگاه نیز قرارداد را لغو کرد. “

از ترس آژانس ملی گفت: “سازمان خصوصی سازی پس از دادخواست ابطال ، تحت فشار برخی از مقامات كه یك روز دیگر ، یك دهه قبل از جلسه بدون هیچ جای دیگری در جلسه قضات شركت می كردند.”

وی گفت: “پس از آن جلسه ، سازمان خصوصی سازی ، تحت فشار ، دادخواست قبلی را گزارش می دهد. در پی پیگیری سازمان بازرسی و مراقبت از ارگان ها ، شكایتی كه آنها به شعبه 21 دادگاه عمومی حقوقی استان تهران ارائه كردند. دادگاه هیئت مدیره تصمیم را رد می کند. ” داوری.

حجت الاسلام درویشیان گفت: در جلسه امروز چهارشنبه با نظر حقوقی سازمان خصوصی سازی ، پنج رأی موافق و یک رأی به این ترجمه باطل شد.

این برنامه لورم شرکت کشت و صنعت مغان است ، وی افزود: “تخصص قیمت باید دوباره اتفاق بیفتد ، که مدتی از آن گذشته است و آنها برای شاخص های جدید اقتصادی و تورم قیمت می پردازند و سازمان خصوصی سازی سازمان بورس را تأمین می کند.” نقطه.

نگرانی از سر تا آژانس ملی ادامه داشت: “در سال های اخیر تعداد قابل توجهی از مشکلات را برای ما بررسی کرده ایم و این انتقال ها به شرکت است که بخشی از آنها برطرف خواهد شد.”

حجت الاسلام درویشان گفت: “برای انتقال ساختار سازمان خصوصی سازی باید یکی از پیشنهادات اصلاح سیاست کلی قانون ماده 44 مبنی بر عدم انتقال کنترل اراضی برای پروژه های دولتی بین توافق نامه های اتحادیه باشد که زمین ها به آنها اجاره داده می شود. “

وی می افزاید: و نکته مهم برای توانمندسازی شرکت خصوصی برای نظارت بر تعهدات قرارداد منتقل می شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا