مجله علمی و پزشکی

اسامی شهر‌های ممنوعه سفر نوروزی ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش شفاف ، طبق اخبار در ستاد ملی کرونا ، براساس اعلامیه وزارت بهداشت ، لیستی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع سفر نوروز 1400 اعلام شد.

بر اساس آخرین به روز رسانی از نرم افزار رنگ آمیزی یک مقام وزارت شهرها باید از شخص دولت کشورمان نجات یابد ، امروز در تاریخ 16 مارس نوروز تا پایان ، و این دولت از 9 شهر ، 31 شهر ، زیرا او قرمز بود ، تاجی از نارنجی.

در برخی از شهرها ، 3 و 4 گروه شغلی هیچ محدودیتی ندارند.

آنها مشمول یک ، دو ، سه ، چهار ، قرمز ، سرزمین های اشغالی بخشهایی از شهرها هستند.

متن کامل اطلاعیه ستاد مدیریت شکوه ملی به شرح زیر است:

از ملت با شکوه من ، ایران
و حتی اعیاد متعددی روشن شده است ، و نور انجیل ، همه اینها ، بزرگترین شادی و تبریک را به او و ماه های شعبان سال و ماهیت نجات آمدن بهار ، لازم است که همدلی کنیم ، و همدلی کنیم ، و مردم با هم برخاستند ، عزیز توجه ویژه ای به این مردم (رسانه ها ، اصناف صداوسیما و غیره) صمیمانه به یکدیگر نشان دهید و درست عمل کنید ، بنابراین این که مدتی باید اداره کارمندان و افسران مبتلا به تب 19 کوید شود ، نه تنها برای جلوگیری از اینکه میدان شاهد آن روزهای ما باشد ، ببینید که انسان تلخ و بدشانس را ترک نخواهید کرد.
هر ساله ، ورود بهار نوروز و ماهیت حرکت بر روی ایران برای ایجاد آداب و رسوم زیبا و همه فضایل دینی و اخلاقی.
امسال اما ، به دلیل شیوع ویروس و خطرات جدی برای سلامتی هر شهروند ، یک چالش زیبا ، جدی و چالشی بزرگ است. همانطور که مشاهده می کنید ، سال گذشته است ، برای مدیریت بیماری عروق کرونا قلب استفاده می شود ، اما از آنجا که هزینه بر است ارزشمند است. نوروز در مقابل ماههای روز آمدن پروردگار بود ، بندگان شما باید به همه برنامه ها ، و مشاوره ها بیایند و بیماری به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن 19 Covid آنها را تحت الشعاع خود قرار دهد. به همین دلیل احتمال انجام ماموریت های مختلف بالاتر از سطح زمینی بیماری انجام می شود.

… الحمدلله تلاش دلسوزانه و پشتیبانی همه شما عزیزان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت شهرستانها از نظر بیماری به نقطه خوبی رسیده است ، هرچند اینها بسیار شکننده هستند و احتمال این بیماری وجود دارد ، به ویژه اصلاح شده ..

طبق دفتر قانونی مصوب ستاد ملی ، سفر “در” و “و” شهرهای نارنجی و قرمز آن را ممنوع کرده اند. بر این اساس ، شرایط موجود در کشور دیگری که فارغ التحصیل شد شهرهای 16 مارس را گرامی داشته است. بنابراین ، در اعلامیه حاضر ، ضمن اعلام لیست ذکر شده در بالا ، و ممکن است به طور جدی در نظر گرفته شود ، نکات مهم زیر را اعلام می کند ، و توسط همه

  • از آنجا که وضعیت بیماری در شهرها بهتر است ، اما در حضور 29 استان اصلاح شده ، این کشور بسیار شکننده است. جنبش جابجایی ، زمان هایی که در هر یک از ترافیک آنها وجود ندارد و نمی تواند جمع شود خطری به خاطر کل کشور است. بنابراین ، از همه آنها خواسته می شود تا به کمک ناخدای عزیزان ، در راه ، و نحوه تعویق آن تا زمان تداوم دادن به آن موکول شوند.
  • و دوباره تأکید شد که اخطار و سفر به شهرهای نارنجی و قرمز در لیست زیر ممنوع است.
  • از مردم عزیز که به فکر مسافرت هستند ، تقاضا می شود برای حفظ امتیازات وی و سلامتی خانواده هایشان و افرادی که در آنها حضور داشتند ، توجه ویژه ای داشته باشند:
  • سفر با اتومبیل نیز امکان پذیر است.
  • آنها نشان می دهند که اعتماد به نفس خود را در خانه دارند ، سپس به مشاوره در مورد و برای نجات خود و راه.
  • برای اداره جلسات خانواده شرکت نکنید.
  • نیازی به جلوگیری از ترافیک نیست.
  • دستورالعمل های ایمنی و بهداشت سفر برای رعایت دقیق مفاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است.
  • اگر بیماری روند را در شهرها تغییر دهد ، هیچ بربری وجود ندارد ، و دوباره دوباره به حالت اول برمی گردد.
  • عادتی وجود دارد که از این وضعیت پزشکی کاملاً آگاه بود (آزمایش مثبت) و سفر و زیارتی نیز نخواهد داشت.

توجه داشته باشید:
اگر وضعیت برخی از شهرهای زرد و آبی برای تعطیلات با نارنجی و قرمز تغییر کند ، کمیته تحریم های اجتماعی گزارشی را به ستاد استان گزارش نکرد.

نام میوه ممنوعه ، هنگامی که از سفر او به شهرهای نوروز در سال 1400 گفته شد

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا