اقتصادی

۶۰ هزار اسکان موقت زائران مشهد در مساجد و حسینیه‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است، افزود: ۶۴ ایستگاه و موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد احمدزاده با بیان اینکه ظرفیت اسکان تقریباً تکمیل شده است، از مردم خواست هر ظرفیتی اقامتی که دارند، در اختیار زائران قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد توسط “قرارگاه هم محله امام رضا (ع) ” راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را در خدمت گرفته و هم‌افزایی خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده است.

احمدزاده گفت: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مواکب منتهی به مشهد، ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی هم در این مواکب توزیع شده است.

وی استقرار ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی، تدارک ۵۰۰ برنامه سخنرانی و توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و ۵۰۰ هزار وعده صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده را از دیگر اقدامات مجموعه اوقاف وامورخیریه خراسان رضوی برشمرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا