حزن مکرر رحلت پیامبر – مجله رز

در کوشه کوشه ها و شبستان ها، دهای که از سبادین ها وهیده بودند، حلکه های تصفیف داده و مداگان روضه می کندوند و سینه زنی برّپا کرده بودند. بلندگوی حرم هم گهگاه روضه های عربی بها کرد می کرد. و حزين بود از يادكرد ججرغوشه و حضرت مجتبي.صاحب الزمان (ع)است و آنجا خانه وست.

امروز دوستان رادیو اربعین مهدوی از مراسم حرم عسکریین در محله حرم مطهر به زایران عرونا می کرد محمد به حاشیه رفتند. که دیروز تعریش کرده بود بین زایران بین استشکی می کرد در بالای آن نوشته شده بود: نصایح پیامبر و امام مجتبی (علیه السلام) در مورد امام مهدی (عج) محمدی و حسنی، محمد نیز صفحه را مستقیماً برای مخاطبان رادیو می خواند: این دو حدیث است که ما از این مکان افتخار و در این روزی که به یاد می آوریم به شما تقدیم می کنیم.

«قائم (ع) از عدسلة من است، نام و نام من و كنيه و كنيه من است، شكل و شكل من و سنت و سنت من است، مردو را بر دين و ايين من به پا مي دارد و انها را به سوي كتاب للبربنم. fra mi quanda के के के हु र केंड केंड केंड के देश करदे स करदे स उस में में में में में में में में में में में में में में में में में में كسي كه در غيبت منكر و بهدة مرا انكر كرد كه ست و كسي و را تكزيب كند مرا تكذيب كرده آست و نيز كسي كه و را تكتزيب كند مرا تكذيب كرده EST. من به درگاه خدا شکایت می کنم و کسانی که به من ظلم کردند به زودی خواهند دانست که محل انتقام از کیست.

امام حسن مجتبی نیز می فرماید: خوشا سعادت کسی که وقتش را بفهمد و او را به شنیدن امر کند (یوم الخلاص/374). امام حسن (علیه السلام) فرمود: نمی دانی من برای تو چه کرده ام؟! به خدا سوگند است نمی دانی که من امام تو هستم؟! اطاعت از او بر او واجب است و من یکی از دو بنده جوانان بهشتی هستم. اما آیا نمی دانی که وقتی حضرت خضر (علیه السلام) کشتی را سوراخ کرد و جوانی را کشت و دیوار را تجدید کرد، حضرت موسی خشمگین شد، زیرا دلیل و حکمت آنها را نمی دانست، بلکه از اعمال حضرت می دانست. خضر صحیح و بدون اشکال بود مگر نمی دانی که هر یک از ما به گردن او افتاده و روزگارش ظلم خواهد بود، تا زمان ظهورش به احدی خیانت نکرد یا نه».

6565

خروج از نسخه موبایل